Gjest Christabelle Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Da jeg gikk på skolen, brukte vi en fin enzympeeling. Vi masserte kremen inn i huden, og når den var "ferdig", var den blitt til olje. Det var litt shimmer i kremen, og den luktet godt. Jeg husker ikke hva den het, heller ikke hvilket merke det var, men jeg tror det kan ha vært Guinot. Er det noen som vet hvilken peeling jeg snakker om?
Hilde Christina Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Matis Triactive? Fungerer ihvertfall på den måten.
Gjest Christabelle Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Vi brukte ikke Matis. Vet du om Guinot har en sånn peeling?
Hilde Christina Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Aner ikke, men det er da bare å sjekke Guinots produkter om du tror det er fra det merket...?
Gjest Christabelle Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Jeg hadde ikke spurt hvis jeg hadde funnet ut av det selv =)
Hilde Christina Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Nei, men hvor vanskelig er det å sende dem mail og spørre? :D
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 Guinot har en sånn peeling, elsker den!! Her er den: http://eu.strawberrynet.com/productDetail....Id=28429#DETAIL
Gjest Eline Skrevet 19. februar 2009 #8 Skrevet 19. februar 2009 Da jeg gikk på skolen, brukte vi en fin enzympeeling. Vi masserte kremen inn i huden, og når den var "ferdig", var den blitt til olje. Det var litt shimmer i kremen, og den luktet godt. Jeg husker ikke hva den het, heller ikke hvilket merke det var, men jeg tror det kan ha vært Guinot. Er det noen som vet hvilken peeling jeg snakker om? Den heter Gommage Biologique fra Guinot. Den er kjempe god og mild.
Gjest Christabelle Skrevet 19. februar 2009 #9 Skrevet 19. februar 2009 Nei, men hvor vanskelig er det å sende dem mail og spørre? :D Altfor vanskelig til at jeg klarer det.
Gjest Christabelle Skrevet 19. februar 2009 #10 Skrevet 19. februar 2009 Der var den ja Tusen takk, da skal jeg anskaffe den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå