Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Hei,jeg er en mann 48 år gammel eller ung om du vil.Jeg har vært med en kvinne siste 3 år og vi hadde det ganske fint i lag. Samboer min har 2 barn fra før,den eldste er 17 og veldig fin jente med fine kvinnelige former og den unge faste kroppen.Siste fire måneder har vært himmel og helvete for meg.Jeg har beggynt tene sexuelt på hun,de gangene jeg har sex med dama min tenker jeg på datter hennes bare for i det helle tatt få "den" opp.Vet at dette er uakseptabelt men ikke klarer styre tankene mine og den nye tenningsmønsteret. Så sjedde det noe uventet på lørdags kveld,jeg var alene hjemme(samboer var bortreist men det yngste barnet) og koste meg meg par øl og noen drinker da eldste jenta kom ut av badet helt naken og fortalte at hun har lagt merke til blikkene mine og begjæret iøyene.Deretter satte hun seg på fanget og fortalte at de var ok og hun ville gjærne ha en natt med meg.Hva skjedde videre trenger jeg ikke skrive om,jaaa jeg var svak og stå ikke imot,nu sitter jeg med dårlige tanker og klarer ikke se samboer min.Jeg har det ikke bra med med meg selv,likevel føler jeg en vellyst og kanskje forelskelske angående stedattera min. Hun har holdt seg unna huset siden søndag.Hva skal jeg gjøre,er fortvilt
Gjest syking Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 jeg hadde gjort slutt på forholdet....med en gang... En eldre man som har sex med min 17 år gammle datter, hadde jeg sett på som uegnet som stefar og farlig for mine barn. Jeg hadde kastet deg ut på FLEKKEN.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Hei,jeg er en mann 48 år gammel eller ung om du vil.Jeg har vært med en kvinne siste 3 år og vi hadde det ganske fint i lag. Samboer min har 2 barn fra før,den eldste er 17 og veldig fin jente med fine kvinnelige former og den unge faste kroppen.Siste fire måneder har vært himmel og helvete for meg.Jeg har beggynt tene sexuelt på hun,de gangene jeg har sex med dama min tenker jeg på datter hennes bare for i det helle tatt få "den" opp.Vet at dette er uakseptabelt men ikke klarer styre tankene mine og den nye tenningsmønsteret. Så sjedde det noe uventet på lørdags kveld,jeg var alene hjemme(samboer var bortreist men det yngste barnet) og koste meg meg par øl og noen drinker da eldste jenta kom ut av badet helt naken og fortalte at hun har lagt merke til blikkene mine og begjæret iøyene.Deretter satte hun seg på fanget og fortalte at de var ok og hun ville gjærne ha en natt med meg.Hva skjedde videre trenger jeg ikke skrive om,jaaa jeg var svak og stå ikke imot,nu sitter jeg med dårlige tanker og klarer ikke se samboer min.Jeg har det ikke bra med med meg selv,likevel føler jeg en vellyst og kanskje forelskelske angående stedattera min. Hun har holdt seg unna huset siden søndag.Hva skal jeg gjøre,er fortvilt Dette er incest og helt klart straffbart. Det som har skjedd, må politianmeldes, og du bør varetektsfengsles i påvente av en lang fengselsstraff. Stedatteren din har krav på økonomisk erstatning/ oppreisning fra deg, jeg ville anta at ca 100 000 kroner blir et aktuelt beløp.
Gjest Gjest_Jente22_* Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Oj! Dette skulle selvfølgelig aldri ha skjedd. Hun er ikke engang voksen! Dette var egoistisk, umodent og ansvarsløst, er en grunn til at voksne har andre rettigheter enn barn vet du! Du skylder stedatteren din en unskyldning og det at hun tok initiativ er ingen unskyldning for noe som helst, det værste du kan gjøre nå er å legge skylden på jentungen. Rydd opp i rotet ditt din uansvarlige "man"! Dette er et eksempel på hvorfor vi damer sier at gutter kun tenker med en ting!
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Du må flytte ut med en gang, og holde deg helt unna både mor og datter. Men ut fra den viljestyrken du demonstrerer i innlegget ditt, tipper jeg ikke du gjør noen av delene.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Jeg vet at slike ting skjer, men alikevel håper jeg at innleget bare er oppspinn!
stjernekyss Skrevet 18. februar 2009 #7 Skrevet 18. februar 2009 Hva? Dette blir jeg skikkelig lei meg av. Ber til alle mulige guder om at du troller. For et jævlig menneske du er hvis ikke.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #8 Skrevet 18. februar 2009 jeg vet at du ikke skrev her for å bli kritisert, men det er slik samfunnet fungerer og godt er det, vi tremger noen som kontrollerer. Og det du gjorde var galt, uten tvil. håper du har lært for resten av livet! Desuten er det stedatteren din og ikke deg det dreier seg om nå, stakkars jente, har holdt seg borte siden søndag, skjønner henne godt jeg. du må be om unskyldning, og spør henne hva HUN ønsker st dere skal gjøre videre med saken, snakke med mor, evt. hvem skal gjøre dette, at du flytter ut, kontakte politie, la det fare etc. la hun velge det som er best for henne!
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #9 Skrevet 18. februar 2009 pliiiiiiiiiiis hold oss oppdatert på hva som skjer, så kan vi lære noe av dine STORE feil!
Lissi Skrevet 18. februar 2009 #10 Skrevet 18. februar 2009 Jeg vet at slike ting skjer, men alikevel håper jeg at innleget bare er oppspinn! Ja jeg også! Utrolig mange skrivefeil og barnslig skrevet til å være en mann på 48 år!
Gjest ts. Skrevet 18. februar 2009 #11 Skrevet 18. februar 2009 Dette er incest og helt klart straffbart. Det som har skjedd, må politianmeldes, og du bør varetektsfengsles i påvente av en lang fengselsstraff. Stedatteren din har krav på økonomisk erstatning/ oppreisning fra deg, jeg ville anta at ca 100 000 kroner blir et aktuelt beløp. Incest er det ikke da vi ikke er i slekt,men moralsk forkastelig ja,er klar over det.Jeg jubler ikke over det som hendte i helgen! Lurer på om jeg skal sette meg ned med samboeren min og legge alle kort på bordet,herre min hun kommer til å bli knust.Skulle ønske at tiden var skrudd tilbake til fredagen
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #12 Skrevet 18. februar 2009 Incest er det ikke da vi ikke er i slekt,men moralsk forkastelig ja,er klar over det.Jeg jubler ikke over det som hendte i helgen! Lurer på om jeg skal sette meg ned med samboeren min og legge alle kort på bordet,herre min hun kommer til å bli knust.Skulle ønske at tiden var skrudd tilbake til fredagen Jo det er incest, dere trenger ikke å ha slektsbånd, holder at du er stefaren hennes, bor i samme hus og at hun har et tillitsforhold til deg.
Gjest ts Skrevet 18. februar 2009 #13 Skrevet 18. februar 2009 Ja jeg også! Utrolig mange skrivefeil og barnslig skrevet til å være en mann på 48 år! Ja det har du rett i,det er trolig en del skrivefeil og det er det minste problemet mitt nå! Setter pris på innspill.
sebra Skrevet 18. februar 2009 #14 Skrevet 18. februar 2009 Jeg synes ikke du skal fortelle samboeren din om dette. Det kommer til å ødelegge henne for alltid sikkert. Også synes jeg du skal gjøre dattera en tjeneste og det er å dra.
Gjest Nei, hallo! Skrevet 18. februar 2009 #15 Skrevet 18. februar 2009 Jo det er incest, dere trenger ikke å ha slektsbånd, holder at du er stefaren hennes, bor i samme hus og at hun har et tillitsforhold til deg. Nei, dette er ikke incest. De har ikke slekstbånd (han er samoberen til moren) og hun er over 16 år. Han kan dumpe moren og satse på datteren om han vil. Moren vil nok ha sine meninger, datteren er ikke 18 år ennå, men det er ikke ulovlig. Moralsk forkastelig? Ja!! Jeg synes du, trådstarter, skal gjøre det slutt med dem begge og flytte ut. Det kan ikke komme noe bra ut av dette uansett hvordan du snur og vender på det.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #16 Skrevet 18. februar 2009 Nei, dette er ikke incest. De har ikke slekstbånd (han er samboeren til moren), og hun er over 16 år. Han kan dumpe moren og satse på datteren om han vil. Moren vil nok ha sine meninger, datteren er ikke 18 år ennå, men det er ikke ulovlig. Moralsk forkastelig? Ja!! Jeg synes du, trådstarter, skal gjøre det slutt med dem begge og flytte ut. Det kan ikke komme noe bra ut av dette uansett hvordan du snur og vender på det. Dette er et incestuøst forhold som rammes av straffelovens § 199 så lenge stedatteren er under 18 år gammel: "§ 199. Den som har seksuell omgang med fosterbarn, pleiebarn, stebarn eller noen annen person under 18 år som står under hans omsorg, myndighet eller oppsikt, straffes med fengsel inntil 5 år". TS må puttes i fengsel umiddelbart, muligens kvalifiserer han til maksimums-straffen på 5 års fengsel (evt mer dersom det finnes skjerpende omstendigheter).
Hilde Christina Skrevet 19. februar 2009 #17 Skrevet 19. februar 2009 fy f..... jeg håper håper håper at dette er tull. En 17 årig jente som gjør noe sånt tenker IKKE klart og du har utnyttet henne på den groveste. Håper det blir oppdaget og at du blir buret inne, selvom det kanskje er fryktelig sagt.
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #18 Skrevet 19. februar 2009 (endret) Nå ja, skal en se på hvor moden ts er, i forhold til alder. Så er det kanskje ikke så galt. Endret 19. februar 2009 av mrs_bond
sebra Skrevet 19. februar 2009 #19 Skrevet 19. februar 2009 jeg håper jo selvfølgelig dette er tull , men man må jo svare forde.man vet jo aldri hva slags gærninger som er der ute.
Gjest Bond Skrevet 19. februar 2009 #20 Skrevet 19. februar 2009 (endret) Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod kommentar om moderering er delt til R&R Endret 19. februar 2009 av mrs_bond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå