Gjest Gjest_jente22_* Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Jeg studerer på universitet, og er litt på utkikk etter kjekke gutter I dag på skolen gikk jeg forbi en utrolig pen gutt i gangen. Er det noen som helst måte man kan bli kjent?? Ser han sikkert ikke igjen med det første (ganske stort uni), men sånn til en annen gang.. Kan jo ikke akkurat bare slenge med rundt halsen på han. Hehe. Noen som har kreative forslag/erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Jeg studerer på universitet, og er litt på utkikk etter kjekke gutter I dag på skolen gikk jeg forbi en utrolig pen gutt i gangen. Er det noen som helst måte man kan bli kjent?? Ser han sikkert ikke igjen med det første (ganske stort uni), men sånn til en annen gang.. Kan jo ikke akkurat bare slenge med rundt halsen på han. Hehe. Noen som har kreative forslag/erfaringer? Hva med å innlede en samtale med vedkommende? Si noe sånt som: "har jeg ikke sett deg før?" "du ser kjent ut", noe som gjør at dere begynner på en samtale. Kanskje dere har felles bekjente? Når samtalen er i gang kan du jo spørre litt om han, kanskje be han med på noe? F.eks. en kopp kaffi i kantina for å få pratet litt mer?
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Spør om veien til noe:) helt uskyldig og reelt...kanskje han følger deg til og med, isåfall har du bryti isen og kan innlede en videre samtale, spør hva han studerer etc. så er det i gang:)
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 er det forresten mange kjekke gutter på UiO eller? he he tenkte meg opp å lese litt på lesesalene der i og med at vi ikke har lesesaler på mitt studiested:)
Gjest Gjest_jente22_* Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Takk for svar! Vi gikk liksom rett forbi hverandre. Vet ikke om jeg hadde turt å huke tak i han liksom! Men kanskje en dag blir jeg tøffere. Kom gjerne med flere forslag! Sikkert mange kjekke på UiO. Studerer på NTNU jeg da..
Gjest Icu Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Hei TS! Trenger ikke nødvendigvis kaste deg rund halsen hans, men trippe rundt grøten er bare tull! Ta initiativ og bare be han med til nærmeste cafe eller lignende..... Det har du ingen ting å tape på. Det enkleste er ofte det beste eller.no er det vel en reklame som nevner, og det stemmer også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå