Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Jeg finner ikke info om det noen steder, tok en istad når jeg var på tur, men tenkte ikke helt over hvor mye den inneholdt, og jeg må passe litt på vekten. Den kan jo ikke være så mye verre enn en mcfeast som ligger på 505 kcal. Anyone?
Veronica88 Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Er dette McDonalds mat så ville jeg sjekket på Mcdonalds.no. Jeg mener å huske at kaloriinnholdet ligger der. Om du allerede har sjekket så burde du ha skrevet at du har sett akkurat der
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 El nacho grande står ikke oppført på hjemmesiden deres, så det er litt vanskelig å sjekke det der.
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 HVis du allerede har spist den, så er det vel lite å gjøre med det nå?
Chanel.No5 Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 (endret) HVis du allerede har spist den, så er det vel lite å gjøre med det nå? Enig her.. Du skal ikke tenke på det som er gjort. Håper du koste deg med den =) Om dette er noe du gjør en dag i ny og ne, så spiller det jo absolutt ingen rolle vel.. =) Endret 18. februar 2009 av Lotte27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå