Gjest Tigerbamsen Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Hei, jeg ser ofte at menn for tiden har begynt å barbere hele brystkasse og lår for å fjerne hår fra kroppen. Når jeg drar for å svømme ser jeg sjelden menn som har hår på kroppen. Hva syns egentlig dere om menn som har hår på kroppen og menn som barberer det vekk. Er det mote å ikke ha hår på kroppen. Er det ikke litt feminint å barbere brystkasse. Er det ekkelt at menn har hår på kroppen, og at det ikke er tennende. Vil gjerne høre deres mening.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Nja, jeg har bare hår på beina og ei stripe under navelen og til skrittet, og jeg barberer meg ikke. Det er litt verre for de som har masse hår på nakken, magen og skuldrene i tillegg. Da forstår jeg behovet for å fjerne det. Jeg ville ikke følt meg spesielt mandig om jeg måtte barbere meg dog.
inuz Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Personlig e l s k e r jeg menn med masse hår.. :gjeiper: Det er spredte meninger blant mine venninner, og jeg skal ikke dømme menn som foretrekker å barbere vekk kroppshår, sminke seg og alt det andre den såkalte metroseksualiteten innebærer, men min type mann (rent overfladisk her..) er stor og hårete.. Tøyser av og til om at det er derfor jeg er sammen med min kjære, han har mye kroppshår og sjems litt over det, derfor synes han det var greit å bli sammen med meg som synes han er fantastisk pen med det!
hilde1 Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Hei, jeg ser ofte at menn for tiden har begynt å barbere hele brystkasse og lår for å fjerne hår fra kroppen. Når jeg drar for å svømme ser jeg sjelden menn som har hår på kroppen. Hva syns egentlig dere om menn som har hår på kroppen og menn som barberer det vekk. Er det mote å ikke ha hår på kroppen. Er det ikke litt feminint å barbere brystkasse. Er det ekkelt at menn har hår på kroppen, og at det ikke er tennende. Vil gjerne høre deres mening. Synes det er greit de barberer brystkassen, synes ikke hår på brystkassen er særlig hot. Men under armene og på bena må de ha hår, ellers blir det litt femi synes jeg..
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Der har jeg virkelig ingen preferanser... Det er ikke hårene på kroppen som avgjør om jeg faller for en mann eller ikke... Det er mannen! Føler han seg mer komfortabel med å barbere seg så er det greit for meg, men for min skyld? Næ, ikke nødvendig...
Gjest Christabelle Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Jeg kan ikke fordra menn som barberer seg andre steder enn i ansiktet. Synes det er ekkelt med hårløse menn, kjennes ut som tenåringer *blæ* De skal være hårete, i mine øyne, ikke glattbarberte. Det er bare ekkelt. De kan selvsagt trimme litt på et visst sted, men der går min grense. Så alle dere gutter som glattbarberer dere overalt, tar solarium, og trener for å bli deilige: hold dere unna meg =) Nå er jeg så heldig og har en samboer med akkurat passe mye kroppshår Jeg tror nok dette er som at gutter sier at de liker så og så store/små bryster, sånn og sånn rumpe, etc. Ikke noe galt i å vite hva en liker.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #7 Skrevet 18. februar 2009 verken hårete rygg eller bar mage har noengang hatt noen betydning for mitt valg av menn.
Blakken Skrevet 18. februar 2009 #8 Skrevet 18. februar 2009 Helt fuckings uaktuelt å barbere brystkassa! 1
Hinata Skrevet 18. februar 2009 #9 Skrevet 18. februar 2009 (endret) Jeg kan ikke fordra menn som barberer seg andre steder enn i ansiktet. Synes det er ekkelt med hårløse menn, kjennes ut som tenåringer *blæ* De skal være hårete, i mine øyne, ikke glattbarberte. Det er bare ekkelt. De kan selvsagt trimme litt på et visst sted, men der går min grense. Så alle dere gutter som glattbarberer dere overalt, tar solarium, og trener for å bli deilige: hold dere unna meg =) *signerer* Endret 18. februar 2009 av Hinata
Nieve Skrevet 18. februar 2009 #10 Skrevet 18. februar 2009 *signerer* Helst noe hår, trenger ikke være mye, men naturlig.liker ikke barbering på menn, men herregud, det er opp til enhver. Håper ikke gubben barberer seg ihvertfall, liker å kose med ulla hans.
Morea Skrevet 18. februar 2009 #11 Skrevet 18. februar 2009 Nå finnes det jo menn fra naturens side som nesten ikke har hår på kroppen annet enn under armene og der nede. Det er jo greit. Men tror ikke jeg hadde taklet å være med en mann som barberte seg over store deler av kroppen. På motsatt side så må jeg si at jeg ikke tenner på (dersom jeg ble kjent med en riktig lodden dude så hadde jeg meget mulig skiftet mening, dersom hans personlighet appelerte til meg) super lodne menn, med hår over hele ryggen osv. Her blir det mye forbehold, og hvis så fremt i fall. Men synes det er sexy med hår både på bein og kasse i alle fall. Mandig det. Med mindre man heter Alexander Popov, den eneste mann i verden som så bra ut i speedos, så kan man kutte ut den verste barberingen synes jeg.
Gjest Tigerbamsen Skrevet 19. februar 2009 #12 Skrevet 19. februar 2009 Syns damer at det er sexy med menn som har hår på brystet?
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #13 Skrevet 19. februar 2009 Syns damer at det er sexy med menn som har hår på brystet? Jeg syntes det, og hår på brystet er i stor grad et "must" for meg. En mann som barberte seg på brystet hadde vært uaktuellt for meg (men om stakkaren ikke hadde hår på brystet hadde jeg ikke kastet ham ut heller altså). Hårete bein liker jeg også. Det eneste jeg klarer meg uten er hår på ryggen. Men mannen min har masse hår der også, og jeg tenker ikke over det. Akkurat som at han foretrekker at jeg barberer beina, fortrekker jeg en hårløs rygg, men alt i alt har dette veldig lite å si i samlivet vårt og han finner meg sexy selv med mine sorte hår på beina og jeg han på tross av hans pelsfyllte rygg.
Gjest KateW Skrevet 19. februar 2009 #14 Skrevet 19. februar 2009 Syns damer at det er sexy med menn som har hår på brystet? Leser du i det hele tatt tråden du har startet? Har ikke veldig mange svart ja på det?
Avalon Skrevet 19. februar 2009 #15 Skrevet 19. februar 2009 Jeg liker at de har hår på brystet og andre steder, men må innrømme at jeg liker ikke så godt hår på ryggen..men hadde allikevel ikke dumpa en mann jeg likte pga det eller fått han til å barbere/vokse det bort.
baloo Skrevet 19. februar 2009 #16 Skrevet 19. februar 2009 en ordentlig mann må ha hår på brystet!! hår på ryggen derimot klarer jeg meg fint uten...
Gjest Shelob Skrevet 19. februar 2009 #17 Skrevet 19. februar 2009 Syns damer at det er sexy med menn som har hår på brystet? YES!
Visiter Skrevet 19. februar 2009 #18 Skrevet 19. februar 2009 Jeg synes det er ganske så lite sexy med masse hår på brystet. Litt er greit, det kan til og med være ganske fint. På bena er det også greit med litt hår, men det finnes grenser også der. Og hår på skuldre, rygg og rumpe er jeg ikke interessert i i det hele tatt. Det er helt latterlig at mange menn synes det er grusomt med hår på legger, lår og under armer på jenter mens menn liksom skal være yetier. Hvis en mann krever at jeg skal barbere leggene skal jeg selvfølgelig kunne stille noen krav tilbake, hvis ikke kan vi droppe det begge to.
ynskje Skrevet 19. februar 2009 #19 Skrevet 19. februar 2009 Jeg kan ikke fordra menn som barberer seg andre steder enn i ansiktet. Synes det er ekkelt med hårløse menn, kjennes ut som tenåringer *blæ* De skal være hårete, i mine øyne, ikke glattbarberte. Det er bare ekkelt. De kan selvsagt trimme litt på et visst sted, men der går min grense. Så alle dere gutter som glattbarberer dere overalt, tar solarium, og trener for å bli deilige: hold dere unna meg =) Nå er jeg så heldig og har en samboer med akkurat passe mye kroppshår Jeg tror nok dette er som at gutter sier at de liker så og så store/små bryster, sånn og sånn rumpe, etc. Ikke noe galt i å vite hva en liker. Signerer denne jeg og! Menn uten noe hår på kroppen ser bare rart ut!
Fortunatus Skrevet 19. februar 2009 #20 Skrevet 19. februar 2009 Kjæresten min har hår på brystet som er mykt og deilig å kose med.. MEN han har også lange svarte hår på ryggen. Det er kanskje 30 slike hårstrå på ryggen som varierer mellom 5-15 cm.. Disse barberer jeg bort fordi jeg ikke synes de er nå pene..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå