Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #1 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg tenker da på sånne puter som ser ca sånn ut. Jeg sover alltid på siden, sliter litt med en vond skulder (antagelig med senebetennelse) og er ikke så veldig fornøyd med puta jeg har ("lav" og myk vanlig pute... hardere og tykkere puter blir jeg bare direkte sint på). Jeg ser at til og med IKEA fører diverse slike puter, men er det noe vits i å kjøpe en slik billig en, eller en dyr en for den saks skyld? Hvilke erfaringer har dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #2 Del Skrevet 18. februar 2009 kjøp en fra ikea først og se om du liker den typen pute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.U Skrevet 18. februar 2009 #3 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg har kjøpt en sånn på IKEA (49,- tror jeg) og er så utrolig fornøyd. Jeg har lett for å få vondt i ryggen, korsryggen. Denne puta hjelper så bra, har gjort underverker for nattesøvnen min. Den har en "høyere" kant som er til sideleie og en "lavere" kant om du ligger på ryggen. Problemet er bare at jeg sover dårligere uten puta mi... Muligens ikke dårligere enn jeg gjorde før jeg fikk den, men forskjellen er tydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 18. februar 2009 #4 Del Skrevet 18. februar 2009 Disse putene er supre!! Jeg har billigvarianten (ikke ikea men noe annet) og er helt avhengig, såfremt det er plass taes den med overalt... Får fryktelig vondt i nakken uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #5 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg sov mye på siden før og fikk vondt i nakken. For ca. ti år siden begynte jeg å sove på en ergonomisk formet billigpute fra Jysk og har siden ikke vært like plaget. De siste ca. åtte årene har jeg sovet på en hodepute fra Tempur og den er like fin i fasongen nå. Hvis jeg skal sove mer enn to netter på fremmed sted må jeg ha med puta mi... På grunn av formen på puta sover jeg nå mer på ryggen og føler at jeg får hvilt kroppen mer (trenger ikke balansere på siden mer). Jeg vil absolutt anbefale å investere i en Tempur pute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #6 Del Skrevet 18. februar 2009 Takk for svar, og så bra med positive erfaringer jeg har nok ikke økonomi til noe annet enn en ikea-pute i første omgang, hvis jeg ikke venter en stund, og puteproblematikken føles ganske akutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 18. februar 2009 #7 Del Skrevet 18. februar 2009 De putene er veldig gode. Spesiellt de i tempur, men kan jo legge til at mamma ikke ble anbefalt den type pute når hun var hos fysiaterapeut pga vondt i nakken. Hvorfor ikke, vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 18. februar 2009 #8 Del Skrevet 18. februar 2009 Nå sover jeg forresten med dunpute, og de kan man jo bygge opp sånn man vil med dunen. Ellers har jeg også hatt en sånn frøpute, veldig deilig å sove på da man slipper at ansiktet synker ned i puta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #9 Del Skrevet 18. februar 2009 Nå sover jeg forresten med dunpute, og de kan man jo bygge opp sånn man vil med dunen. Ellers har jeg også hatt en sånn frøpute, veldig deilig å sove på da man slipper at ansiktet synker ned i puta. Hvor får man kjøpt frøpute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 18. februar 2009 #10 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvor får man kjøpt frøpute? Før fikk man kjøpt den på TV-shop, mamma bestille min fra et blad av typen "select" elller noe i den duren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #11 Del Skrevet 18. februar 2009 Før fikk man kjøpt den på TV-shop, mamma bestille min fra et blad av typen "select" elller noe i den duren Ok, takk kanskje de har (overpriset) på helsekost og sånt også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 18. februar 2009 #12 Del Skrevet 18. februar 2009 Ok, takk kanskje de har (overpriset) på helsekost og sånt også? http://www.select.no/shop/SHOP4NOR.pgm?art...218071300433905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå