LilleBille Skrevet 26. august 2008 #741 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Du mener ikke du har begynt å like oliven... *dåner* Men hanejakt er jeg klar for, har du alt av nødvendig utstyr? ... og det er Glammys skyld (men jeg lærte å like det i kyllingsalat .. så det er kanskje formildende) .... men gi meg en sen fredag med litt - så finnes det ikke et hanekrapyl som er trygg Endret 26. august 2008 av LilleBille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 29. august 2008 Forfatter #742 Del Skrevet 29. august 2008 Den er grei LB Da skal vi nok få ladet opp med vin og pussing at diverse våpen. hehe Tenk at du er hjernevasket til å tru at olive er godt... nei nei nei skjønner jeg har vært for lenge borte herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 5. september 2008 #743 Del Skrevet 5. september 2008 Her var det lengesiden jeg var.Kodeligt og titte innom igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. september 2008 #744 Del Skrevet 5. september 2008 Tenk at du er hjernevasket til å tru at olive er godt... nei nei nei skjønner jeg har vært for lenge borte herfra. Ja .. det er din egen skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 5. september 2008 Forfatter #745 Del Skrevet 5. september 2008 Skjønner jeg må ta meg kraftig sammmen Men se for deg disse slepie små grønne skapningene, de er da ikke gode.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. september 2008 #746 Del Skrevet 5. september 2008 Skjønner jeg må ta meg kraftig sammmen Men se for deg disse slepie små grønne skapningene, de er da ikke gode.. Men de sorte er ok altså - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 5. september 2008 #747 Del Skrevet 5. september 2008 Oliven er pyton uansett farve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. september 2008 Forfatter #748 Del Skrevet 8. september 2008 Oliven er pyton uansett farve. Endelig litt fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 31. desember 2008 #749 Del Skrevet 31. desember 2008 Var innom terminlista, og såg at det nerma seg terminen din. Ville inn og sjå om du hadde skrive noko i boka di, og ser på signaturen din at babyen din har komt! Gratulerer! Vart det ei jente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #750 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg var så heldig at 13.12.08 kom det i en rasende fart ei lita krepse jente!! Hun veide 3030 og var 45 cm lang. Hun er selvsagt verdens vakreste Ei flott lucia jente! Kreps er verdens stolteste mamma :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 10. januar 2009 #751 Del Skrevet 10. januar 2009 Gratulerer med Lucia-jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå