Livets datter Skrevet 3. november 2003 #361 Del Skrevet 3. november 2003 Gjør en god gjerning legg inn en hilsen i Kreps sin dagbok. :D Ok, siden du "spør" så pent. Men DET må jeg få si: Det var såvidt jeg turde å komme inn hit. "Bomberommet" høres ikke helt trygt ut. Derfor så tror jeg at jeg velger å haste videre, ut til trygg grunn. Du får ha en trivelig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 3. november 2003 #362 Del Skrevet 3. november 2003 Hei Kreps :D Her er en hilsen og kom på parti hos meg da i Dellines Dellikate :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. november 2003 #363 Del Skrevet 3. november 2003 Hei vennen min. Hadde du en fin tur til Danmark i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. november 2003 #364 Del Skrevet 3. november 2003 :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 3. november 2003 Forfatter #365 Del Skrevet 3. november 2003 Så snille dere er , hvordan fant dere frem hit.... I hvertfall var det koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 3. november 2003 #366 Del Skrevet 3. november 2003 Siden jeg er så forbannet snill og ordentlig alltid klarer jeg jo selvfølgelig ikke å overse en bønn fra noen som sårt trenger hilsner i dagboken sin ! Her ligger en klem også som du kan ta ved behov -> :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 3. november 2003 Forfatter #367 Del Skrevet 3. november 2003 Takk, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 4. november 2003 Forfatter #368 Del Skrevet 4. november 2003 Nå har jeg vært flink jeg har vasket soverommet fra topp til tå :D Dettte skulle jeg egentlig ha gjort for en stund siden, men slikt er lett å utsette. I dag skal jeg ha kalkunfilet til middag så jeg får vel snart starte på den. Etterpå skal jeg til veninna mi, og se på alle bildene fra Danmarksturen, det ble så mange fine bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 5. november 2003 Forfatter #369 Del Skrevet 5. november 2003 I dag har jeg det ikke noe særlig. Jeg kranglet endel med sambo i går. Jeg orker ikke gå inn på detaljene her, men det er såpass, at jeg vurderer å gå fra han. Dette er tøft for meg. Hodet mitt er så fult nå, trur det er like før det exploderer. alt surrer runt. Hvor skal jeg bo, hvem skal ha huset. hvordan skal ting deles. Er jeg igrunn tøff nok til å ta dette skrittet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. november 2003 #370 Del Skrevet 5. november 2003 Tror du trenger en liten blomst.. :blomst_opp: .. og når det er mye tanker er det ofte greit å skrive dem ned og "rydde" litt på den måten. Er sikker på at du er tøff nok til å fikse det du trenger å fikse om det blir oppbrudd. Deling etc. løser seg sikkert - det praktiske er stort sett ikke det tyngste i sånne forbindelser. Uansett lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 7. november 2003 Forfatter #371 Del Skrevet 7. november 2003 Takk LB, det gjorde godt. Etter krangling frem og tilbake , har vi bestemt oss vi blir sammen. Vi ble enige om det meste, og møttes på halv veien. Jeg føler meg 20 kilo lettere nå, for et par dager siden var jeg nesten sikker på at jeg kom til å flytte ut. Nå kan jeg puste lettet ut. Det er jo denne manenn jeg vil ha, og nå som ting ser ut til å ordne seg kan jeg ta livet med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 7. november 2003 #372 Del Skrevet 7. november 2003 Takk LB, det gjorde godt. Etter krangling frem og tilbake , har vi bestemt oss vi blir sammen. Vi ble enige om det meste, og møttes på halv veien. Jeg føler meg 20 kilo lettere nå, for et par dager siden var jeg nesten sikker på at jeg kom til å flytte ut. Nå kan jeg puste lettet ut. Det er jo denne manenn jeg vil ha, og nå som ting ser ut til å ordne seg kan jeg ta livet med ro. Lille vennen min da........ Du må jo bare si i fra hvis du trenger noen å prate med. Jeg bryr meg om deg, vet du! Godt å høre at dere fikk ordnet opp, håper ting blir bedre for dere. Ikke nøl med å ta kontakt, hvis du trenger å få "tømt" deg. God helg til deg og sambis. Stell ekstra pent med hverandre i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. november 2003 #373 Del Skrevet 7. november 2003 Så deilig at ting ordner seg. Ønsker dere en riktig god helg! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 7. november 2003 Forfatter #374 Del Skrevet 7. november 2003 Tusen takk begge to for fine ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 7. november 2003 #375 Del Skrevet 7. november 2003 Hei Kreps. Leste litt nå i boka di. Ble litt bekymra på veien men det var fint å se at ting ordna seg. Ha ei fin helg dere da! (det er viktig å kose seg sammen) Klem fra Shivani Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 7. november 2003 #376 Del Skrevet 7. november 2003 god helg krepsedyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. november 2003 Forfatter #377 Del Skrevet 8. november 2003 Takk igjen for koslige hilsner. En liten blomst til dere alle :blomst_opp: Nå skal jeg snart på jobb, reiser om en drøy time. I dag har jeg stablet ved til den store gullmedaljen, så nå slipper vi å fryse i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 11. november 2003 Forfatter #378 Del Skrevet 11. november 2003 Nå sitter jeg å lader opp til at jeg skal vaske huset... I grunn trenger jeg et kraftig spark bak. Er så tiltaksløs om dagen. :-? Ellers har jeg tenkt meg en tur til mamma i dag, mulig jeg også tar turen innom noen venner samtidig. (når jeg først er i de traktene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 11. november 2003 #379 Del Skrevet 11. november 2003 .. kan sparke deg i gang jeg.. Se nå å komme i gang med husvask :evil: Hjalp det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 11. november 2003 Forfatter #380 Del Skrevet 11. november 2003 Nei..... du var nok for mild i stemmen din... sitter her mad kaffekoppen jeg.. :-? . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå