Barbie Skrevet 30. november 2003 #621 Del Skrevet 30. november 2003 ....Se, hun har solen i sitt hår, og jeg vet hvor veien går...Uuuuut mot havet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 30. november 2003 Forfatter #622 Del Skrevet 30. november 2003 Opp på bordet Barbie!! *synger med UT mot havet der drømmen.......Tralalalalallalalla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 30. november 2003 #623 Del Skrevet 30. november 2003 Uuuuuuut mot haaavet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 30. november 2003 Forfatter #624 Del Skrevet 30. november 2003 Du er jammen meg en kløpper til å synge Barbie.!! Hva om vi melder deg på Idol? *skriver søknad! * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 30. november 2003 #625 Del Skrevet 30. november 2003 Jaaaaaa, jeg vil på Idol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 30. november 2003 Forfatter #626 Del Skrevet 30. november 2003 Ikke skriv under på noe før jeg har sett igjennom kontrakten Barbie *postlegger søknaden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 30. november 2003 Forfatter #627 Del Skrevet 30. november 2003 Chorus: Fame I'm gonna live for ever I'm gonna learn how to fly I feel it coming together People will see me and cry I'm gonna make it to heaven Light up the sky like a flame I'm gonna live forever Baby remember my name Kan du ikke øve inn denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 30. november 2003 #628 Del Skrevet 30. november 2003 Må jeg synge DEN? (Skuffet) Jeg hadde tenkt meg litt mer Rune Rudberg, eller noe! Farvel Marita, eller Ut mot havet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 30. november 2003 Forfatter #629 Del Skrevet 30. november 2003 Så så man kan ikke alltid få det som man vil. Vi må bare få et bein innenfor, så kan du synge ut mot havet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 30. november 2003 #630 Del Skrevet 30. november 2003 Ok da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 30. november 2003 Forfatter #631 Del Skrevet 30. november 2003 Øver du da, jeg kan kore hvis du vil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 30. november 2003 #632 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg øver og øver........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 30. november 2003 Forfatter #633 Del Skrevet 30. november 2003 Flott Ikke glem å drikk inimellom da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 30. november 2003 #634 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg drikker mer enn jeg øver, for å si det sånn. Det er sikkert derfor det høres så bra ut nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 30. november 2003 Forfatter #635 Del Skrevet 30. november 2003 SKÅL Ta deg en røyk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 1. desember 2003 #636 Del Skrevet 1. desember 2003 :D Hey :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. desember 2003 #637 Del Skrevet 1. desember 2003 Satser på at det ikke er så mye gauling her i kveld.. i går var det så høy uling at det var umulig å være her... Ha en fortsatt god mandagskveld..(Nå skal jeg gå og finne frem søvtøyet som mor min mener må være nypusset til jul.. så hun har sagt hun skal pusse det for meg... :D ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 2. desember 2003 Forfatter #638 Del Skrevet 2. desember 2003 Satser på at det ikke er så mye gauling her i kveld.. i går var det så høy uling at det var umulig å være her... Ha en fortsatt god mandagskveld..(Nå skal jeg gå og finne frem søvtøyet som mor min mener må være nypusset til jul.. så hun har sagt hun skal pusse det for meg... :D ) Hei, uling nei da skjønner jeg ikke hva du mener. da ma det være Madammen som jeg har låst inne på "strafferommet" Ellers er det ikke mye leven her, annet enn den nyyyydelige stemmen til den nye stjernen :D Hey :D Hei Diva, koselig at du stakk innom. Hva synes du om den nye stjernen i landet. Barbie? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 2. desember 2003 #639 Del Skrevet 2. desember 2003 Barbie synger med en nydelig stemme, gleder meg til å høre hennes første singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 2. desember 2003 Forfatter #640 Del Skrevet 2. desember 2003 Barbie synger med en nydelig stemme' date=' gleder meg til å høre hennes første singel [/quote'] Vi er i full gang med hennes første plate, dette er absolutt noe å glede seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå