Gå til innhold

Kreps sitt store bomberom

Kreps

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Chorus:

Fame

I'm gonna live for ever

I'm gonna learn how to fly

I feel it coming together

People will see me and cry

I'm gonna make it to heaven

Light up the sky like a flame

I'm gonna live forever

Baby remember my name

Kan du ikke øve inn denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Satser på at det ikke er så mye gauling her i kveld.. i går var det så høy uling at det var umulig å være her... :sjarmor:

Ha en fortsatt god mandagskveld..(Nå skal jeg gå og finne frem søvtøyet som mor min mener må være nypusset til jul.. så hun har sagt hun skal pusse det for meg... :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at det ikke er så mye gauling her i kveld.. i går var det så høy uling at det var umulig å være her... :sjarmor:

Ha en fortsatt god mandagskveld..(Nå skal jeg gå og finne frem søvtøyet som mor min mener må være nypusset til jul.. så hun har sagt hun skal pusse det for meg... :D )

Hei, uling nei da skjønner jeg ikke hva du mener. da ma det være Madammen som jeg har låst inne på "strafferommet" Ellers er det ikke mye leven her, annet enn den nyyyydelige stemmen til den nye stjernen :sjarmor:

:D Hey :D

Hei Diva, koselig at du stakk innom. Hva synes du om den nye stjernen i landet. Barbie? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbie synger med en nydelig stemme' date=' gleder meg til å høre hennes første singel :wink:[/quote']

Vi er i full gang med hennes første plate, dette er absolutt noe å glede seg til. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...