Kreps Skrevet 25. november 2003 Forfatter #421 Del Skrevet 25. november 2003 .. lover dere å oppføre dere ordentlig denne gangen...?? :evil: Men har ikke dette vært en av dine innerste fantasier lenge da? Bli bindt fast til et tre og "forlatt" Nei spøk til side, vi skal oppføre oss................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. november 2003 #422 Del Skrevet 25. november 2003 Men har ikke dette vært en av dine innerste fantasier lenge da? Bli bindt fast til et tre og "forlatt" Nei spøk til side, vi skal oppføre oss................ Har aldri drømt om å bli forlatt-.-- :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 25. november 2003 Forfatter #423 Del Skrevet 25. november 2003 Vi skal nok ikke forlate deg. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 26. november 2003 #424 Del Skrevet 26. november 2003 Vi skal nok ikke forlate deg. :trøste: Det var godt å høre... Hva med hanejakt fredag..? (har kjøpt inn vin ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 26. november 2003 #425 Del Skrevet 26. november 2003 Roper "står te" før jeg løper ut igjen.... Dette var jo et voldelig sted :o D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 26. november 2003 Forfatter #426 Del Skrevet 26. november 2003 Hva med hanejakt fredag..? (har kjøpt inn vin ) Ja det passer bra. Har du oversikt om hvem som kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 26. november 2003 #427 Del Skrevet 26. november 2003 Du burde jo ha oversikten... Du som har hanen (jeg bare kommer jeg... - med vin...) Foreløpig meldt: Kreps LilleBille og Barbie (roper jo på mere blod.. så hun er vel klar...) .. så nå kan du bare fylle på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 26. november 2003 #428 Del Skrevet 26. november 2003 God Bedring :blomst_opp: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 26. november 2003 Forfatter #429 Del Skrevet 26. november 2003 God Bedring :blomst_opp: :blomst_opp: Takk det trenger jeg nå, det passer veldig dårlig å bli syk nå. Har du noe vidunderkur så send den gjerne over. Da er vi foreløpig tre Kreps LilleBille Barbie. Burde vi ikke vært noen til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 26. november 2003 #430 Del Skrevet 26. november 2003 .. det spørs jo hvor stor hanen er .. og hvor fulle dere blir :kissfan: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 26. november 2003 Forfatter #431 Del Skrevet 26. november 2003 Etter Galingen å dømme er det en stoooor hane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 26. november 2003 #432 Del Skrevet 26. november 2003 Lever den faanskapen enda? :-? Da får vi se å få knærta'n på fredag... Kreps må få tilbake skjønnhetssøvnen sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 26. november 2003 Forfatter #433 Del Skrevet 26. november 2003 Ja la oss få bort det svinet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 26. november 2003 #434 Del Skrevet 26. november 2003 Svin? :o Var det ikke en hane da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 27. november 2003 #435 Del Skrevet 27. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 27. november 2003 Forfatter #436 Del Skrevet 27. november 2003 Svin? :o Var det ikke en hane da? men den er ihverfall stor som et svin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 28. november 2003 Forfatter #437 Del Skrevet 28. november 2003 Da er jeg handlet x antall flasker med vin. Vi kan ikke risikere å gå tomme i løpet av kvelden. Ellers håper jeg LilleBille tar med seg oppskrift, samt noen flasker med vin. Hvor mange kommer det i kveld LB`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. november 2003 #438 Del Skrevet 28. november 2003 Tja.. si det Vi er vel tre sikre... Oppskrift tar vi på sparket.. Hane i vin .. hvor vanskelig kan det være?.. "Man tager en hane ... og tilstrekkelig med vin..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 28. november 2003 #439 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg kommer! -Men nå liker ikke jeg vin da, så jeg bringer med min kjære dunke.. 96% må til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. november 2003 #440 Del Skrevet 28. november 2003 Men du spiser vel krapyl som er kokt i vin? (.. og hvis det er noen som må bindes i dag er det opplagt ikke meg... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå