Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2003 #1 Skrevet 2. juli 2003 Hadde for noen år siden et temmelig løst opplegg med en mann som jeg traff sporadisk..mest på mitt initiativ. Det var mest snakk om sex fra hans side. Etter en stund begynte det hele å dabbe av, han svarte ikke på henvendelser i det hele tatt. Men jeg hadde lyst til å ta skikkelig farvel..Til slutt fikk jeg da tak i han og vi avtalte å møtes hos han. Det første han gjorde da jeg kom var å antyde sengekos med en gang. Vel, "billig" som jeg var så endte vi i senga..Ved en glipp kom jeg til å fortelle at jeg hadde hatt sex med en annen(ons). Da ble han så rar..spurte om jeg virkelig ville ha sex med han, han stoppet helt opp..Først sa han at han hadde hatt ei anna dame han også, så hadde han plutselig hatt 2-3...Men vi fullførte, og vi brukte kondom. Hvorfor reagerte han slik? Han hadde jo ikke akkurat gitt meg noen som helst forhåpninger...trodde han virkelig at jeg skulle holde meg på matta mens han bare gav faen og dreiv på med alle andre....Dessuten kom jeg ikke til han for å få sex(sikkert uforståelig for han), det var han som la opp til det.
Suzy Skrevet 3. juli 2003 #2 Skrevet 3. juli 2003 Himmel og hav.... Sannsynlig forklaring er vel at han følte en viss eiendomsrett over deg og kroppen din ettersom du hadde delt den med han. Og "jeg har vært med flere enn deg"-leken er så umoden at det halve kunne klare seg.... :-? Hva han sier med denne oppførselen? Han sier: "jeg er en umoden dust som er supertent på deg, men som ikke klarer å si at jeg setter pris på deg - gå fra meg og ikke se deg tilbake!" Finn deg en annen å hekke på Suz
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #4 Skrevet 7. juli 2003 Vel, jeg var nok ikke helt "uskyldig" og egentlig synes jeg han fikk som "fortjent". Der trodde han at han ville få seg et siste nummer...og så kom jeg med DEN opplysningen som satte han helt ut av spill...Herlig! Han er definitivt ute av mitt liv nå
lizzy x Skrevet 9. august 2003 #6 Skrevet 9. august 2003 han er en dust....såra stolthet.mannfolk vettu han kunne jo ikke la deg tro at han ikke hadde draget på andre ikke sant? må jo fremstå som den don juanen.....tsk tsk...
Marianne Skrevet 10. august 2003 #7 Skrevet 10. august 2003 Ikke lett med den stoltheten til mannfolka nei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå