Barbie Skrevet 16. april 2002 #1 Skrevet 16. april 2002 Min forlover og mine venner er nå i full gang med og planlegge utdrikningslaget mitt. Problemet er bare at jeg HAR IKKE LYST!!! Jeg har kommet med et forslag som jeg ville satt veldig pris på,men de vil ikke høre.. Aller helst ønsker jeg at vi treffes for å grille,og kanskje ta en tur på byen etterpå,men dette falt ikke i god jord. Jeg er nesten 35 år når jeg gifter meg,og føler at jeg har vokst fra dette med utdrikningslag. Hva kan jeg gjøre? Jeg har sagt klart i fra hva jeg vil,men blir jo ikke hørt.... I min alder passer det seg ikke å rave full rundt i byen og drite seg ut! Noen råd???
Ruby Skrevet 17. april 2002 #2 Skrevet 17. april 2002 Jeg synes at vennene dine skal ta hensyn til dine ønsker på denne dagen, de skal jo feire deg, og hvorfor skal du da kanskje måtte mistrives. Snakk med din forlover og si klart ifra om hva du ønsker, hun må jo godta dette, og grillfest høres jo kjempekoselig ut.1212Personlig skal jeg ha en liten jentefest denne dagen, og heldigvis har dette blitt godtatt. Jeg har sagt klart ifra at jeg ikke ønsker å dra på byen og at jeg ikke ønsker noen offentlig utdritining. Forloveren min har fortsatt frie hender innenfor denne rammen, og jeg tror nok helt sikkert at hun finner på noe som gjør denne dagen uforglemmelig. 12Si klart ifra om dine ønsker og stå på ditt, og lykke lykke til!12
09.08.2002 Skrevet 17. april 2002 #3 Skrevet 17. april 2002 Helt ening. Si klart i fra. Det har jeg gjort til min forlover. Hun ble heldigvis bare lettet Jeg skal eventuelt kun ha noen venninner over på besøk. Så kan vi kose oss med litt enkel men god mat, litt vin, musikk og ellers koselig samvær. De fleste av disse vil jo bli invitert til bryllupet også. Så det vil være en fin anledning for de som ikke ha møtt hverandre før til å bli litt bedre kjent. Utdrikningslag er morsom skue for turistene, men personlig syns jeg det virker mer tåpelig enn morsomt. Nei jeg vil ikke drites ut - jeg vil ha det hyggelig den dagen! Syns ditt forslag om grilling hørtes utrolig bra ut!
diddi Skrevet 17. april 2002 #4 Skrevet 17. april 2002 Er det et slikt utdrikningslag de planlegger da? Kanskje de planlegger go-kart kjøring for hele gjengen? Eller paintball kamp? Det kan jo være at DE ønsker å gjøre noe gøy, uten at det går ut på å drite ut deg!! Selv er jeg litt skuffet over at det kun blir middag ute, når en venninne skal "drikkes ut". Det ville uansett ikke bli noe fyllerør med henne. Men det er jo hyggelig med noe mer enn kun en middag da. Da hadde det uansett vært bedre med middag hjemme hos en eller annen!!! Med klemmegaver osv.
Tusenfryd Skrevet 17. april 2002 #5 Skrevet 17. april 2002 Jeg sa fra foran mitt utdrikningslag, at hvis det ble en latterlig affære - et utdritningslag (hvis noen skulle ha kommet med et sånt forslag) at jeg bare kom til å gå hjem. Det mente jeg. Det ble overhode ikke sånn, men det er en annen historie. Du må stole litt på forloveren din. Si fra hvordan du ikke vil ha det, og hvorfor, og gjør det klart at du rett og slett ikke gidder den type lag. Og blir det likevel salg av kyss på Karl Johan eller noe annet harry og latterlig, så gå hjem. Tøft ja, men dette er faktisk en kveld for deg. _________________ Klem fra Tusenfryd 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-04-17 08:19 ]
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2002 #6 Skrevet 17. april 2002 Min forlover er i full gang med å invitere til utdrikkingslag. Jeg vet at hun ikke planlegger å drite meg ut i byen for jeg sa klart i fra at det hadde jeg ikke spesielt lyst til. Det som jeg er mere forundret over er at hun har invitert min mor. Moren min er kun 46 år og ungdommelig men er dette vanlig ??????
August Skrevet 17. april 2002 #7 Skrevet 17. april 2002 Jeg må også gi deg det samme rådet som alle andre her: Si klart ifra hva du ønsker og ikke ønsker. Pass også på å si at det er du som har valgt å gifte deg og at du forventer at de respekterer dine ønsker/valg. Et eventuelt utdrikningslag skal jo også være din dag. Argumentet med at andre må respektere mine valg bruker jeg i de sammenhenger ting er viktig for meg, og det pleier å virke. 12
Gjest KristinK Skrevet 17. april 2002 #8 Skrevet 17. april 2002 Jeg er også av de ikke akkurat har så veldig lyst på utdrikningslag. Heldigvis har forloveren min sagt at hun skal være snill, men jeg føler slett ikke trygg. Har bedt henne om å finne på noe ordentlig som f.eks jentekveld, skjønnhetspleie eller liknende. Hun vet at jeg ikke er noe begeistret for sånn utdriting, så jeg håper jeg slipper unna det.12
Gjest perle Skrevet 17. april 2002 #9 Skrevet 17. april 2002 Hvis forloveren din kjenner deg godt, kommer hun sikkert ikke til å arrangere noe du ikke vil like. Klart hun skremmer deg på forhånd, men det blir sikkert bra. Jeg hadde utdrikningslag i helgen, og det var lagt opp helt etter min smak, og jeg hadde det kjempegøy! Alle jentene i venninnegjengen som har giftet seg har vært veldig forskjellige, og utdrikningslagene har variert like mye. Alt fra lavo-tur en helg med div. aktiviteter til cd-innspilling, seiling og surre rundt i byen. Og alle har vært veldig fornøyde. Etter min mening bør ihvertfall forlovere planlegge utdrikningslaget med tanke på hva slags person bruden er. Og som min forlover sa; det skal være en god blanding av kos, moro og noen utfordringer.
Barbie Skrevet 17. april 2002 Forfatter #10 Skrevet 17. april 2002 Takk for flotte svar alle sammen. Snakker med min forlover om dette i dag,og hun lovet og være snill... Da gjenstår det bare og se! Men,jeg gruer meg litt likevel.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå