Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen finne ut om jeg har slettet dem på Facebook visst jeg ikke snakker med dem noe? uten at de oppdager at jeg plutselig ikke er på vennelisten deres da, visst de skulle finne på å søke etter meg.

?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan noen finne ut om jeg har slettet dem på Facebook visst jeg ikke snakker med dem noe? uten at de oppdager at jeg plutselig ikke er på vennelisten deres da, visst de skulle finne på å søke etter meg.

?? :)

Nei, de vil ikke få noen form for beskjed om det. Det eneste er at dersom de søker på deg kan de finne "listingen" din, men ikke gå inn på din profil lenger (avh. av sikkerhetsinnstillingene dine, da). Du kan også endre sikkerhetsinnstillinger slik at du ikke vil dukke opp for vedkommende i det hele tatt. Da ville jeg trodd at du bare hadde slettet profilen din:)

Skrevet

ok, takk :helen: logisk nok :)

Men jeg mener jeg har hørt om at det går an å finne det ut med å søke med en eller annen applikasjon......??

Skrevet
ok, takk :helen: logisk nok :)

Men jeg mener jeg har hørt om at det går an å finne det ut med å søke med en eller annen applikasjon......??

Hm, har jeg aldri hørt om? Kan jeg ikke innbille meg er tillatt etter facebook-regler, heller.

Skrevet

Kanskje du tenker på FriendFinder?

"Find People You Email

Use your Email contactsUpload Contacts File

Searching your email address book is the fastest and most effective way to find your friends on Facebook."

Den går gjennom adresselista til eposten din (etter at du har gitt dem både epostadressen og passordet ditt...) og bruker det som utgangspunkt for søk. Jeg vil fortsatt tro at du ikke dukker opp dersom du har sperret for det i innstillingene dine, men jeg er ikke sikker. Har aldri brukt denne.

Skrevet
Kanskje du tenker på FriendFinder?

"Find People You Email

Use your Email contactsUpload Contacts File

Searching your email address book is the fastest and most effective way to find your friends on Facebook."

Den går gjennom adresselista til eposten din (etter at du har gitt dem både epostadressen og passordet ditt...) og bruker det som utgangspunkt for søk. Jeg vil fortsatt tro at du ikke dukker opp dersom du har sperret for det i innstillingene dine, men jeg er ikke sikker. Har aldri brukt denne.

hm..... takker hvertfall for svar :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...