Gjest Adina Madeleine Skrevet 2. juli 2003 #1 Skrevet 2. juli 2003 Nå har jeg prøvd Redken So Long shampo og balsam (for langt hår). Og det må sies at de var SUPERGODE!!!! Håret ble utrolig glatt og mykt. Kjempelett og gre ut. Glansfullt. Ble helt i fyr og flamme. Har brukt frisørprodukter før, men disse var noe helt eget. Kan ikke tro at det er mitt hår som ble så fint... Adina M.
Suzy Skrevet 3. juli 2003 #2 Skrevet 3. juli 2003 Ikke sant!!! :D Bruker du leave-in conditionen etter hver hårvask i tillegg så blir det enda bedre. Beste produktene jeg har hatt oppi håret mitt noengang Suz
Gjest Adina Madeleine Skrevet 3. juli 2003 #3 Skrevet 3. juli 2003 Er det den heat-treat leave-in conditioneren du mener, Suzy? "Virker" den også hvis man ikke bruker føner? (håpe håpe....) Adina M.
Gjest Janna Skrevet 3. juli 2003 #4 Skrevet 3. juli 2003 Jeg prøvde mine nyinnkjøpte Redken ALL SOFT-produkter for et par dager siden. Makan til deilig hårpleie! :brunette: Håret har aldri vært så mykt, glansfullt og medgjørlig før. Dessuten luktet det nydelig!
veslepus Skrevet 3. juli 2003 #5 Skrevet 3. juli 2003 Enig, All Soft er helt fantastisk! Min favoritt over alle!
Suzy Skrevet 3. juli 2003 #6 Skrevet 3. juli 2003 Adina; Det er den jeg mener ja - og den virker da og, men best om du føner. Jeg føner aldri helt tørt, bare littegran så håret bli varmt. Suz
Gjest Adina Madeleine Skrevet 3. juli 2003 #7 Skrevet 3. juli 2003 Tror det hos visse utsalgssteder for kosmetikk, ikke minst på nettet, består hele kundekretsen av oss jenter fra KG... Her sprer produktryktene seg fortere enn ild i tørt gress.
Suzy Skrevet 3. juli 2003 #8 Skrevet 3. juli 2003 Jepp God reklame, men samtidig ekstremt dårlig reklame om det skulle vise seg å ikke være bra produkter... Nytter ikke å lure oss 8) Suz
ivanka Skrevet 6. juli 2003 #9 Skrevet 6. juli 2003 prøvde so long-serien i fjor, for å sjekke om de kunne være bedre enn all soft. holder fortsatt en knapp på all soft, men folk har jo forskjellig hår, så det er ikke sikkert den er best for alle! uansett, redken er helt eksepsjonelt bra!
Gjest Adina Madeleine Skrevet 6. juli 2003 #10 Skrevet 6. juli 2003 Tror sannelig jeg skal prøve All Soft neste gang. Kan jo hende at den er enda bedre. Er jo myyyye å la seg friste av.... Adina M.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå