samie Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Tenkte å kjøpe et korsett fra ebay og lurer på om det er noen andre her inne som kan komme med anbefalinger fra eget kjøp. I søket etter korsett på ebay kom det opp nesten hundrevis... Kanskje litt overdrevet Men ble i alle fall nesten blind av å lete gjennom alle alternativene. Tenkte kanskje noen har kjøpt korsett fra eBay som man er fornøyd med og som kunne tipse meg. Kunne dere lagt ut link så hadde jeg blitt super glad
@laide^ Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Tenkte å kjøpe et korsett fra ebay og lurer på om det er noen andre her inne som kan komme med anbefalinger fra eget kjøp. I søket etter korsett på ebay kom det opp nesten hundrevis... Kanskje litt overdrevet Men ble i alle fall nesten blind av å lete gjennom alle alternativene. Tenkte kanskje noen har kjøpt korsett fra eBay som man er fornøyd med og som kunne tipse meg. Kunne dere lagt ut link så hadde jeg blitt super glad Jeg kjøpte i dag denne korsett Jeg leste inne på tråden om handle på ebay at noen andre hadde kjøpt den, også var den kjempe billig! Jeg har jo ikke fått den enda så vet jo ikke noe mer, men uansett så var det så billigt at jeg bare måtte prøve Også syns jeg at den var så søt,hehe..
Noli Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Bare det at de oppgir størrelsen som L gjør at jeg ville holdt meg langt unna..
Neytiri Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 (endret) Jeg kjøpte i dag denne korsett Jeg leste inne på tråden om handle på ebay at noen andre hadde kjøpt den, også var den kjempe billig! Jeg har jo ikke fått den enda så vet jo ikke noe mer, men uansett så var det så billigt at jeg bare måtte prøve Også syns jeg at den var så søt,hehe.. Denne har eg kjøpt og prøvd. Eg måtte ha en xxxl siden eg er en plus size, men herrigud så mye den dytta puppene opp og stramma i livet.....NICE! Eneste eg skal justere er å kjøpe nye silkebånd bak i snøringen. De som følger med er litt for tynne syns eg. Ellers drit fornøyd med et korsett som kostet meg 25$ med frakt! Endret 18. februar 2009 av icechick
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå