Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #21 Skrevet 18. februar 2009 Vi trodde også det var forrige helt. Vi så noen barn som solgte fastelavnsris utenfor en butikk, og gikk til innkjøp av boller, krem og marsipan. Koste oss veldig. Så da kan vi gjøre det samme igjen denne helgen!
Jade Skrevet 18. februar 2009 #23 Skrevet 18. februar 2009 På kjøpesenteret forrige torsdag, solgte de fastelavnboller, så jeg trodde at det var fastelavnsøndag forrige søndag. Men oppdaget det i siste liten. Tror ikke det blir fastelavnris (med mindre de selger på dørene, eller at eldstemann lager på skolen. Men vi skal lage hveteboller med krem og syltetøy inni, og melis på toppen. NAM!
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #24 Skrevet 18. februar 2009 Linken din er nok noen år gammel, vil jeg tro. Hvis de skrev det der på 90-tallet så stemmer det med "dette århundret". Men når man leser det på 2000-tallet så høres det ut som fastelavn kom til bygdenorge nå nylig. Og det stemmer jo ikke helt da. Bare en opplysning. Jeg skjønte hva du mente, og hvorfor det ble feil. Jeg gadd bare ikke korrekturlese så nøye da jeg siterte.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #25 Skrevet 18. februar 2009 Vi skal ha over kusiner og fettere og servere boller med krem og syltetøy! Har ikke bestemt om det blir hveteboller eller vannbakkels. Synes vannbakkels er lettere og spise...hvetebollene legger seg sånn i magen... Dere da? Som en vanlig søndag,men med boller og krem. Kjøper fastelavensris og støtter sanitetskvinnene
Gjest *Mim* Skrevet 18. februar 2009 #26 Skrevet 18. februar 2009 Her er det ingen som selger ris, og nå har jeg ingen barnehagebarn som lager, heller. Her blir det boller med krem og melisdryss.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå