Gå til innhold

Er denne vesken fremdels på moten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det virkelig noe å si så lenge du synes den er fin?

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg vet ikke om det er riktig å si at den er på moten, siden den kom for flere år siden. Likevel mener jeg at denne er såpass klassisk i formen at den ikke er helt passé, for å si det sånn. Forresten er jeg enig med gjesten over - dersom du liker den selv er vel det det viktigste? :)

Gjest missLady
Skrevet

Aner ikke!

Men jeg har den vesken i svart og har store planer om å bruke den masse i år også ;)

Skrevet

Noen ganger lurer jeg på om jeg er på fjortisguiden og ikke kvinneguiden.

Gjest clohe ELSKER
Skrevet
Jeg vet ikke om det er riktig å si at den er på moten, siden den kom for flere år siden. Likevel mener jeg at denne er såpass klassisk i formen at den ikke er helt passé, for å si det sånn. Forresten er jeg enig med gjesten over - dersom du liker den selv er vel det det viktigste? :)

mener du at den ikke er på moten eller?

Skrevet
Noen ganger lurer jeg på om jeg er på fjortisguiden og ikke kvinneguiden.

det må da være lov til å spør om den er på moten eller ikke uten at folk skal LURE PÅ Så mye rart :sukk:

Gjest clohe ELSKER
Skrevet
Har det virkelig noe å si så lenge du synes den er fin?

Hei den er faktisk ikke til meg hadde den vært det hadde jeg ikke brydd meg i det hele tatt jeg er 0 på peiling når det gjelder mote så tenkte jeg kunne spør her inne for det er en gave til ei venninde som er veldig bevist på å bruke kun det som er in osv.. hun har bursdag til helgen å jeg er i københavn så jeg tenkte jeg kansje kunne kjøpe den til hun men vil jo ikke gi hun noe som ikke er på moten da :sjenert: vil ihvertfall ikke bomme når det at denne vesken koster som den gjør :snurt: den er litt dyr ja...

hadde den vært til meg hadde jeg kjøpt den med en gang merker jeg har begynt å like den veeeldig godt men dessverre så er den ikke til meg ,:(

Gjest clohe ELSKER
Skrevet

oi vet ikke helt hva som har skjedd her men har vist klart å trykke på et eller annet siden skriften er blitt så stor ... :fnise:

Skrevet

Kjøp den til deg selv da og gi venninna di en dyr shampo eller noe i stedet så slipper du å bekymre deg for om det er bra nok.

Gjest Elastica
Skrevet

Det vet jeg faktisk ikke.

Hei den er faktisk ikke til meg hadde den vært det hadde jeg ikke brydd meg i det hele tatt jeg er 0 på peiling når det gjelder mote så tenkte jeg kunne spør her inne for det er en gave til ei venninde som er veldig bevist på å bruke kun det som er in osv.. hun har bursdag til helgen å jeg er i københavn så jeg tenkte jeg kansje kunne kjøpe den til hun men vil jo ikke gi hun noe som ikke er på moten da :sjenert: vil ihvertfall ikke bomme når det at denne vesken koster som den gjør :snurt: den er litt dyr ja...

hadde den vært til meg hadde jeg kjøpt den med en gang merker jeg har begynt å like den veeeldig godt men dessverre så er den ikke til meg ,:(

Hvis du skal svi av så mange tusen på en veske til venninnen din, hadde jeg heller kjøpt noe som er nyere.

Gjest clohe ELSKER
Skrevet
Det vet jeg faktisk ikke.

Hvis du skal svi av så mange tusen på en veske til venninnen din, hadde jeg heller kjøpt noe som er nyere.

Ok tusen takk for hjelpen:) har du noen forslag å hjelpe meg med kansje? på vesker som er in i år? merke bilde osv?

Skrevet

Chloe paddington er en av de veskene som regnes som en klassiker i dag.

Den beste aargangen er vel 2005 produksjonen.

Men den vesken du linket til er ikke ekte, og skal man foesrt gi bort en veske saa burder den vaere ekte.

Til opplysning koster de minste altsaa baby paddington mange tusen kroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...