Lise_ Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Kan noen finne ut om jeg har slettet dem på Facebook visst jeg ikke snakker med dem noe? uten at de oppdager at jeg plutselig ikke er på vennelisten deres da, visst de skulle finne på å søke etter meg. ??
marsmelon Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 (endret) Kan hende jeg tolker spørsmålet ditt feil nå, men svaret mitt er i alle fall: Hvis du sletter en person fra facebook vil ikke vedkommende få melding om det. Så med mindre vedkommende faktisk søker etter deg eller legger merke til at vennelisten er blitt mindre og ser at det er deg som mangler så vil neppe personen oppdage det. Jeg har selv slettet mange fra vennelisten min, men det er ingen av de jeg har slettet som har reagert ennå, så enten har de ikke oppdaget det eller så bryr de seg ikke Endret 18. februar 2009 av marsmelon
Lise_ Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2009 ok MEN jeg mener det er en sånn applikasjon man kan søke med for å finne ut av det?
marsmelon Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 (endret) Jeg har ikke hørt om en slik applikasjon, men det hadde ikke overrasket meg om det finnes... Endret 18. februar 2009 av marsmelon
Store My Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 slike applikasjoner er ikke tillatt på facebook, så om det finnes blir de i alle fall fjernet fortløpende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå