Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen nevnte i en tråd her en gang at H&M sine hårfarger var så dårlige, at det eneste som funket var den svarte. Er det korrekt? Har lite penger og må få farget etterveksten (har kullsort hår). Hvis ikke den fra H&M funker, har noen en annen sort hårfarge å anbefale, så rimelig som mulig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Jeg synes den fungerer utmerket, og hos meg sitter den bra, og beholder glansen uten å falme. Ellers liker jeg Revlon Colorsilk, men den koster selvsagt mer; rundt 150 kroner.

Skrevet

på vita har de som jobber der litt mer peiling på hårfarger enn på HM. (min erfaring)... selv om de har mange av de samme merkene, så er de flinkere til å fortelle hva som passer på akkurat deg!! :)

jeg handler på vita og er kjempe fornøyd med de ihvertfall! ikke særlig dyrt heller :)

Skrevet

Den funker bra den:)

De bruker ikke så mye penger på forpakning og reklame, kjøper den når det er litt trange tider:)

Gjest Gjest_Tone_*
Skrevet

H&M er en hårfarge som funker kjempefint. Den er rimelig og holder godt på fagen. Jeg har også svart hår, og bruker fargen "nightsky". Jeg foretrekker H&M-fargen foran mange andre merker, der fargene falmer med en gang. Spesielt fargene av Garnier Nutrisse... :(

Skrevet

Var vel jeg som var en av de som sa at svart er den eneste fargen som er helt korrekt. Bare pass på å kjøpe den helt svarte, de har nemlig svart/rød og svart/blå også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...