Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da tenker jeg på nett, helst utlandet slik at det blir litt billigere. :)

Synes jeg har sett på alle de store hudpleiesidene uten å finne et eneste produkt. Finner heller ingen anmeldelser på MUA. Er serien veldig liten og ukjent utenfor Norge? Eller kalles den noe annet i utlandet?

Har funnet noe på ebay, men skulle gjerne hatt et annet nettsted å handle fra også. Ser forresten etter Energising-kremen eller masken deres. :)

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/394462-hvor-kj%C3%B8per-du-matis-produkter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

^ Ikke f om det er! SOS Nutrition fikk moren min beskjed om at koster 1100 i butikk og den koster 650 på cityhudpleie.

Det er bodylotionen som koster over 1000 kroner i butikk. Jeg har nettopp handlet Matisprodukter hos hudpleier og der kostet ansiktskremene mellom 5-og 700

:)

Endret av Tusle

Annonse

^ Ikke f om det er! SOS Nutrition fikk moren min beskjed om at koster 1100 i butikk og den koster 650 på cityhudpleie.

Hmh, okei.. Sikkert forskjell fra sted til sted, men her hvor jeg bor er det billigere å kjøpe hos hudpleier enn på den siden der.

• 2 år senere...

Jeg kjøper Matis fra cheapsmells.com og feelunique.com! Kjøpte nettop SOS Nutri+ Intensive Nutrition Cream Care for litt over 300 kr. I butikk koster den 1300 kr....! Var heldig og slapp unna toll i tillegg :) På feelunique betaler de tilbake toll om du scanner inn kvittering og sender til dem.

Annonse

Jeg kjøper Matis fra cheapsmells.com og feelunique.com! Kjøpte nettop SOS Nutri+ Intensive Nutrition Cream Care for litt over 300 kr. I butikk koster den 1300 kr....! Var heldig og slapp unna toll i tillegg :) På feelunique betaler de tilbake toll om du scanner inn kvittering og sender til dem.

Bare til din informasjon, SOS Nutri + gikk ut av sortimentet for et halv år siden, så du får hamstre mens de har den inne. Og går de ikke tom for den etterhvert, kan du være sikker på at det er en annen krem inni forpakningen eller at den har gått ut på dato....

Purete og Delicate kremene(SOS Nutrition) koster 500-700 kr hos salong

Hilsen hudpleier.

Bare til din informasjon, SOS Nutri + gikk ut av sortimentet for et halv år siden, så du får hamstre mens de har den inne. Og går de ikke tom for den etterhvert, kan du være sikker på at det er en annen krem inni forpakningen eller at den har gått ut på dato....

Purete og Delicate kremene(SOS Nutrition) koster 500-700 kr hos salong

Hilsen hudpleier.

Var denne jeg kjøpte http://www.cheapsmells.com/viewProduct.php?id=104743, og den er helt fin den ;) Og jeg har aldri opplevd å få utgåtte eller "varer i annen forpakning" fra cheapsmells. Kjøper glatt hudpleie over nett enn å betale både dobbelt og trippelt hos hudpleier...

Endret av UpsiDaisi

Var denne jeg kjøpte http://www.cheapsmells.com/viewProduct.php?id=104743, og den er helt fin den ;) Og jeg har aldri opplevd å få utgåtte eller "varer i annen forpakning" fra cheapsmells. Kjøper glatt hudpleie over nett enn å betale både dobbelt og trippelt hos hudpleier...

Ja, det er en fantastisk krem. Og jeg sier ikke at den du har fått er utgått eller en annen krem i forpakningen. Det eneste jeg advarte deg om er at om den aldri går ut av sortimentet etter en god stund, så er det noe muffens. For matis sluttet å produsere kremen for 6 mnd siden... Så med andre ord, nå må jo nettsiden selge ut de siste de har inne (derfor vil det ta slutt etterhvert). Lageret til forhandleren til Matis var tomt for kremen for mange mnd siden, så du finner ikke den kremen i hudpleiesalonger lenger om de ikke hamstret før den gikk tom på lageret (og igjen så er det så mange mnd siden de gikk tom for den at jeg tviler at det er så mange hudpleiesalonger som faktisk har noe igjen av den)

Annonse

Ja, det er en fantastisk krem. Og jeg sier ikke at den du har fått er utgått eller en annen krem i forpakningen. Det eneste jeg advarte deg om er at om den aldri går ut av sortimentet etter en god stund, så er det noe muffens. For matis sluttet å produsere kremen for 6 mnd siden... Så med andre ord, nå må jo nettsiden selge ut de siste de har inne (derfor vil det ta slutt etterhvert). Lageret til forhandleren til Matis var tomt for kremen for mange mnd siden, så du finner ikke den kremen i hudpleiesalonger lenger om de ikke hamstret før den gikk tom på lageret (og igjen så er det så mange mnd siden de gikk tom for den at jeg tviler at det er så mange hudpleiesalonger som faktisk har noe igjen av den)

Okey, takk for info :) Vet du om det kommer en erstatning for denne?

Okey, takk for info :) Vet du om det kommer en erstatning for denne?

Det ser desverre ikke ut til at det kommer en erstatning. Iallefall ikke med det første. Men vi håper og håper, for den er virkelig helt nydelig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...