Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Jeg er på utkikk etter en ny rettetang, den jeg har nå bruker jeg evigheter på å rette ut håret mitt på. Har hørt at den fra GHD skal være veldig bra, men må si at jeg synes prisen er litt stiv. Og siden jeg har ganske tynt har med bare litt fall, behøver jeg vel egentlig ikke noe så veldig storveis? Kjekt om den er bra på å lage litt krøller og sånn også. Finnes det forresten rettetenger som sliter mindre på håret enn andre?
hufsa! Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Heia,ja Ghd sliter mindre derfor den er så god vettu ;-)) Jeg har au tynt hår men har blitt mye bedre etter jeg kjøpte Ghd.Får den jo til halve prisen på Ebay.
Hexagon Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Hvordan er det med stikkontakten da, hufsa?
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Heia,ja Ghd sliter mindre derfor den er så god vettu ;-)) Jeg har au tynt hår men har blitt mye bedre etter jeg kjøpte Ghd.Får den jo til halve prisen på Ebay. Ja, det var det jeg kanskje tenkte... Har jo egentlig fryktelig lyst på den fra Ghd, da. Hvis ingen kan komme med et litt billigere alternativ her, så får jeg vurdere den på nytt.
Shaz Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Du kan få kjøpe min GHD rettetang til halv pris, brukt to ganger. Gav 1200,- for den.
Gjest Christabelle Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Det er ikke verre enn å kjøpe en adapter. Jeg bestilte GHD fra lookfantastic, og adapteren kostet 59 kroner på Clas Ohlson.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #7 Skrevet 18. februar 2009 Men det skal da ikke være nødvendig med adapter, det er norsk kontakt inni den engelske, en ser at deler av den stikker ut. Så man skrur bare opp og tar den ut.
hufsa! Skrevet 18. februar 2009 #8 Skrevet 18. februar 2009 Hvordan er det med stikkontakten da, hufsa? Heia,begge deler.Du skrur bare av den andre,kjempegreit ;-)
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #9 Skrevet 19. februar 2009 Hvilken GHD-tang bør man kjøpe hvis man vil lage litt krøller i håret? Går det bra med den billigste?
hufsa! Skrevet 19. februar 2009 #10 Skrevet 19. februar 2009 Hvilken GHD-tang bør man kjøpe hvis man vil lage litt krøller i håret? Går det bra med den billigste? Heia,jeg har den rosa,du kan gjøre det med alle typer.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2009 #11 Skrevet 20. februar 2009 Heia,jeg har den rosa,du kan gjøre det med alle typer. Ikke alle typer nei, de med brede plater vil nok ikke funke særlig bra. Men den som heter GHD IV Styler er fin. Om den er rosa, hvit eller sort spiller ingen rolle.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2009 #12 Skrevet 20. februar 2009 Ikke alle typer nei, de med brede plater vil nok ikke funke særlig bra. Men den som heter GHD IV Styler er fin. Om den er rosa, hvit eller sort spiller ingen rolle. Hva er prisen på IV styler?
Samba Skrevet 20. februar 2009 #13 Skrevet 20. februar 2009 GHD er den eneste jeg vil anbefale, og jeg har brukt to andre typer før jeg investerte i en fra GHD. Angrer nesten på omveien jeg har tatt.
Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 25. mars 2009 #14 Skrevet 25. mars 2009 Hei! Jeg har også tenkt på å investere i en rettetang. Har akkurat klippet meg kort. Har ganske tykt hår med litt fall. Noen som kan foreslå en rettetang som passer for meg? Er den noen av ghd rettetengene som passer bedre for mitt hår enn andre? Hvor er det isåfall lurest å bestille fra? lookfantastic eller ebay?
hufsa! Skrevet 25. mars 2009 #15 Skrevet 25. mars 2009 Hei! Jeg har også tenkt på å investere i en rettetang. Har akkurat klippet meg kort. Har ganske tykt hår med litt fall. Noen som kan foreslå en rettetang som passer for meg? Er den noen av ghd rettetengene som passer bedre for mitt hår enn andre? Hvor er det isåfall lurest å bestille fra? lookfantastic eller ebay? Ebay blir jo billigst men hva som er lurest vet jeg ikke ;-)) he he
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 25. mars 2009 #16 Skrevet 25. mars 2009 Jeg vil anbeale Cutrin sin rettetang. Kjøpte den hos frisøren til 599,-. Den er veldig praktisk siden det er en veldig lang ledning på den. Veldig fornøyd:)
Frisørkbg Skrevet 26. mars 2009 #17 Skrevet 26. mars 2009 Jeg er på utkikk etter en ny rettetang, den jeg har nå bruker jeg evigheter på å rette ut håret mitt på. Har hørt at den fra GHD skal være veldig bra, men må si at jeg synes prisen er litt stiv. Og siden jeg har ganske tynt har med bare litt fall, behøver jeg vel egentlig ikke noe så veldig storveis? Kjekt om den er bra på å lage litt krøller og sånn også. Finnes det forresten rettetenger som sliter mindre på håret enn andre? GHD er absolutt og anbefalt. jobber med den hver dag, å er virkelig verdt pengene selvom den er dyr! men er ikke bare en type fra ghd, får noen fra dem som er billigere å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå