Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Når man vil få hårfeste til å virke lavere.. er det lurest med mørkt eller lyst hår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser for meg at en hårfarge som ikke står i så veldig stor kontrast til hudfargen er best, hvis man ikke vil at pannen skal være så framtredende. Kontraster fremhever.

Ellers synes jeg pannelugg er fint til de med høy panne. :) Slik som Tyra Banks. Men det var kanskje ikke det du spurte om, hehe.

Skrevet
Ser for meg at en hårfarge som ikke står i så veldig stor kontrast til hudfargen er best, hvis man ikke vil at pannen skal være så framtredende. Kontraster fremhever.

Ellers synes jeg pannelugg er fint til de med høy panne. :) Slik som Tyra Banks. Men det var kanskje ikke det du spurte om, hehe.

Sier meg veldig enig! Jeg har litt høy panne, og når jeg farget mitt blond hår mørke brunt ble pannen mye mer fremtredende. Det var en "bivirkning" jeg overhode ikke hadde tenkt over. :kjefte:

Nå er hårfargen tilbake til blond, og jeg har klippet pannelugg, som er den beste måten jeg har funnet for å skjule/balansere pannen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...