Gjest Gjest_Amira_* Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Er så pokkers forelska eller betatt av en annen enn min samboer...også har jeg 1 barn... hva gjør jeg??? Han andre er oppetter ørene i meg også... Har aldri gjort noe galt,men har så lyst....!!!!! herregud...føler meg som en dritt!!!
Satyrica Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Men du skal ikke skal ikke skal ikke! Du taper så sinnsykt mye mer enn du får. Jeg var også sammen med en fyr (samboer det òg) og ble hodestups forelska i en annen, det eneste som hjalp meg var å holde meg helt unna han jeg var forelska i og fokusere på kjæresten, og faktisk så hadde forholdet mitt til kjæresten aldri vært bedre, fordi jeg aldri hadde konsentrert meg om å fokusere på forholdet vårt og på han som jeg gjorde. Forholdet vårt tok jo slutt et år etter,men det var av helt andre grunner Kutt kontakten med han du har en kjempe crush på og fokuser på det forholdet du har, finn på ting sammen og snakk sammen...du skal se det kommer tilbake til normalen igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå