Gå til innhold

Luft i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i det siste hatt et pinlig problem- jeg fiser hele tiden! Har tydeligvis for mye luft i magen. Hva kan det skyldes? Jeg har spist litt usunn mat i det siste, pizza og sjokolade, men jeg har aldri fått dårlig mage av slikt tidligere.

Kan det være melkeproduktene jeg får i meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være så utrolig mye forskjellig,alt fra melkeproduktene,usunnematen,tygging av for mye tyggis osvosv

Jeg vil anbefale deg og skrive opp hva du spiser hverdag i en periode på 5 dager,og å skrive hviklke dager(evt dagen etterpå) om man får luft i magen.

Kan jo hende du reagerer på laktose som finnes i mange meieriprodukter.

Eller kan jeg anbefale deg å prøve silicol,dida eller andre tabletter/drikker for de som har problemer med luft i mage/romling o.l.

Skrevet

Disse fåes kjøpt i helsekostforetninger og vita

Skrevet

Jeg ville forsøkt meg med ett glass biola for dagen jeg. Se om ikke dette stabiliserer magen litt.

Skrevet

kaffe/te gir meg veldig mye luft i magen. Om du spiser mer fiber enn du pleier, f.eks. fra frukt, bønner/erter og slikt, så kan det gi luft i magen.

Det kan være ørten grunner, som beskrevet over ;) Tenk over om du har gjort noe unormalt med kostholdet ditt den siste tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...