Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Jeg har i det siste hatt et pinlig problem- jeg fiser hele tiden! Har tydeligvis for mye luft i magen. Hva kan det skyldes? Jeg har spist litt usunn mat i det siste, pizza og sjokolade, men jeg har aldri fått dårlig mage av slikt tidligere. Kan det være melkeproduktene jeg får i meg?
Gjest xfhb Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Det kan være så utrolig mye forskjellig,alt fra melkeproduktene,usunnematen,tygging av for mye tyggis osvosv Jeg vil anbefale deg og skrive opp hva du spiser hverdag i en periode på 5 dager,og å skrive hviklke dager(evt dagen etterpå) om man får luft i magen. Kan jo hende du reagerer på laktose som finnes i mange meieriprodukter. Eller kan jeg anbefale deg å prøve silicol,dida eller andre tabletter/drikker for de som har problemer med luft i mage/romling o.l.
Gjest sdg Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Disse fåes kjøpt i helsekostforetninger og vita
Chanel.No5 Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Jeg ville forsøkt meg med ett glass biola for dagen jeg. Se om ikke dette stabiliserer magen litt.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 kaffe/te gir meg veldig mye luft i magen. Om du spiser mer fiber enn du pleier, f.eks. fra frukt, bønner/erter og slikt, så kan det gi luft i magen. Det kan være ørten grunner, som beskrevet over Tenk over om du har gjort noe unormalt med kostholdet ditt den siste tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå