Kipa Skrevet 2. juli 2003 #1 Skrevet 2. juli 2003 i hele dag har jeg hatt litt sånn ubehagelig vondt i siden på magen. Det er ikke så jeg vil skrike, men altså litt ubehagelig, noen ganger har jeg glemt det også. Lurer på hva det kan være....Tenkte litt på om det er babyen jeg merker, men det er vel tidlig... Er i dag 14 uker vei.
Ann Forup Skrevet 3. juli 2003 #2 Skrevet 3. juli 2003 hvis du er med tvillinger så kan det godt være du mærker dem allerede i 14 uke
Iset Skrevet 3. juli 2003 #4 Skrevet 3. juli 2003 jeg merket bevegelse første gang i uke 14. ikke til å ta feil av:) nå sparker det hver eneste dag, av og til hele dagen. sikkert stor baby:) men det skal da ikke gjøre vondt? trodde ikke det. hvis det er vondt, tror jeg heller det er livmoren din som strekker seg. Iset 19+6
Silfen Skrevet 3. juli 2003 #6 Skrevet 3. juli 2003 Det kan være temmelig smertefullt når livmoren strekker seg eller om du får lyskestrekk. *au* Det kan komme ved ulike bevegelser og forsvinne helt før det stikker til igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå