Gå til innhold

Bleking av mørkt hår

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Blondie_*
Skrevet

Jeg har ganske mørkt brunt hår (med litt rødskjær), fargen har riktignok blasset litt av. Jeg savner å være blondine, og har funnet ut at jeg rett og slett må bleke det ordentlig lyst igjen snart. But it's a hard way back to blonde, right?

Hva vil være best? Frisør har jeg ikke råd til. Hva med å bruke sånn avfarging før jeg bleker det, hvordan vil det fungere? Eller hva med å først farge det i en lys brun/mørk blond nyanse, for så å senere (noen uker eller noe) bleke det ordentlig? Jeg vil helst ikke miste håret eller skade det for mye, og i størst mulig grad slippe så altfor oransje hår :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville anbefalt deg å gå til frisøren!! selv om det koster litt, så er det vel mye bedre å være sikret et bra resultat.

jeg har avfarget håret og gjort mye rart med det, og kan med sikkerhet si at du burde gå til frisør.... :)

og når det er sagt, så burde du gå til en GOD frisør. adam og eva f eks. de som jobber der har full kontroll og kjempe flinke. de er jo litt dyrere, men da blir det ihvertfall fint!

vet du sa du ikke ville til frisør... men det er ihvertfall MIN mening :)

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...