Gå til innhold

Jeg har kjærlighetssorg.... <|3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så ødelagt at jeg blir fysisk kvalm og syk av kjærlighetssorgen... :cry3: Jeg er forelsket i en fyr som jeg føler leker med mine følelser, han bor ikke nær meg så vi får ikke møtt hverandre.

Vi har flørtet en del med hverandre med blikk og berøringer, men det har aldri blitt uttrykt direkte at vi liker hverandre. For nesten to mnd dro han til sin by og vi hadde litt kontakt på facebook hvor vi kommenterte bildene av oss osv, men de avtok etterhvert. Så jeg bestemte meg at jeg skulle sende han en bildegave av et hjerte med lås via facebook, så skrev jeg:

"I think its time we came out of our shell...

I admit that you have stolen my heart,

so please take care of it well,

or else it will wither and fall apart.

I miss you.." (har lagt meg helt flat for han ikke sant, han kan bare walk all over me hvis han vil liksom...)

Dette sendte jeg tidlig igår, og jeg vet at han har vært på FB siden han har kommentert andres ting... men jeg har ikke fått noe kommentar tilbake... :vetikke:

Hadde han i det minste kommentert negativt tilbake så hadde det til og med vært bedre enn at han lar meg stå midt i løse luften...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han er som meg, ser han ikke på alt folk sender av "gaver" osv.

Jeg ser bare på oppdateringer og på bilder. "Gaver", blomster og andre ting ligger usett hos meg

Skrevet

Jeg ser bare på oppdateringer og på bilder. "Gaver", blomster og andre ting ligger usett hos meg

Det er ikke snilt gjort mot slike som meg som er helt på knærne ikke sant :tunge1:

Skrevet (endret)

Men vet han at du er på knærne etter ham da?

Og at det kan tenkes at du sender det som "gave", "kort" eller noe?

Det kan ta både uker og mnd før jeg sjekker hva som ligger der av slike ting på fb, fordi det er så mye tull der. Kanskje du heller skal sende diktet som en privat melding? Diktet var forresten nydelig!

Endret av Illiya
Skrevet
Men vet han at du er på knærne etter ham da?

Og at det kan tenkes at du sender det som "gave", "kort" eller noe?

Det kan ta både uker og mnd før jeg sjekker hva som ligger der av slike ting på fb, fordi det er så mye tull der. Kanskje du heller skal sende diktet som en privat melding? Diktet var forresten nydelig!

Tja vi har jo flørtet en del og han vet jeg liker han og er interessert, men han vet neppe at jeg er på knærne... sånt holder jeg gjerne for meg selv til jeg føler meg trygg på han og hva han føler for meg. Det er selvfølgelig når jeg bruker min IQ... ikke slik som når jeg gjorde det stuntet hehe. Takk for det, jeg brukte over en time på de 4 setningene hehe.

Skrevet

Send han en melding på facebook om å sjekke gaven! =)

Skrevet
Send han en melding på facebook om å sjekke gaven! =)

Men tenk om han allerede har sett den men ignorerer den?? Blir ikke det veldig midt i tryne liksom? :vetikke:

Skrevet (endret)
Jeg er så ødelagt at jeg blir fysisk kvalm og syk av kjærlighetssorgen... :cry3: Jeg er forelsket i en fyr som jeg føler leker med mine følelser, han bor ikke nær meg så vi får ikke møtt hverandre.

Vi har flørtet en del med hverandre med blikk og berøringer, men det har aldri blitt uttrykt direkte at vi liker hverandre. For nesten to mnd dro han til sin by og vi hadde litt kontakt på facebook hvor vi kommenterte bildene av oss osv, men de avtok etterhvert. Så jeg bestemte meg at jeg skulle sende han en bildegave av et hjerte med lås via facebook, så skrev jeg:

I miss you.." (har lagt meg helt flat for han ikke sant, han kan bare walk all over me hvis han vil liksom...)

Dette sendte jeg tidlig igår, og jeg vet at han har vært på FB siden han har kommentert andres ting... men jeg har ikke fått noe kommentar tilbake... :vetikke:

Hadde han i det minste kommentert negativt tilbake så hadde det til og med vært bedre enn at han lar meg stå midt i løse luften...

Kanskje han ikke vet hva han skal svare enda;) Trenger ikke nødvendigvis være negativt.. Men er du sikker på at du har tolket "den nonverbale flørtingen" riktig? Man legger kanskje mer i sånne ting når man er forelsket .. Det er jo kanskje en stor overgang fra blikk og kommentarer på bilder til å si at han ikke må knuse hjertet ditt som han har stjålet?

Men det var jo uansett veldig modig av deg. Den som ikke tør å satse vinner jo ingenting!

Endret av miss~Audrey
Skrevet

Det er så 14ìs å sende dikt,jeg vet at jeg hadde ignorert dette,vet ikke helt hva man skal svare på sånne ting.

Klare ordelag,spør og får svar....

Skrevet
Kanskje han ikke vet hva han skal svare enda;) Trenger ikke nødvendigvis være negativt.. Men er du sikker på at du har tolket "den nonverbale flørtingen" riktig? Man legger kanskje mer i sånne ting når man er forelsket .. Det er jo kanskje en stor overgang fra blikk og kommentarer på bilder til å si at han ikke må knuse hjertet ditt som han har stjålet?

Men det var jo uansett veldig modig av deg. Den som ikke tør å satse vinner jo ingenting!

Ja jeg håper virkelig grunnen er at han ikke vet hva han skal svare egentlig... Men flørtingen har jeg ingen tvil om var gjensidig, fx så ble han sjalu på andre gutter, tok vare på meg osv og andre merket det også og fulgte med på oss som en såpeserie hehe.

Anyway, jeg har ikke så noia lenger fordi jeg tenker at uansett hva som skjer så er det best at jeg får vite hvor jeg har han enten han svarer eller ikke. For hvis ikke så slipper jeg å kaste bort min energi på han og gå videre. :)

Skrevet

Jeg tror kanskje du er litt blindet av følelser her.. Kjærlighetssorg fordi en fyr ikke svarer på en gave du sender på facebook? Er ikke det å overdrive bittelitt? :)

Send ham en melding og skriv at han skal sjekke gaven, da får du er klart svar og slipper å bekymre deg.

Skrevet

Kanskje han ikke er en "dikt-fyr" og dermed ikke har lest diktet?

Jeg ser folk sender hverandre dikt i hytt og pine på de superduperwallene. De videresendes til ørten hundre på listen deres. Kanskje han ikke vet om meldingen var personlig ment til han, eller om det var noe greier du har videresendt til alle på listen din. Kanskje han er redd for å dumme seg ut ved å være "innbilsk".

Hvis han har applikasjoner enablet, kan det jo også hende at gaven drukner i 156 andre "notifications" el.l.

Det er FACEBOOK! Ikke alle tar det like seriøst. Hvis du er interessert i fyren, så ring til han, og spør om han vil være med ut på en date!

Skrevet

Idag så inviterte han meg til bursdagsfesten sin!! Yeey :yvonne:

Endelig fikk jeg noe respons:))

Skrevet

så hyggelig at han inviterte deg da! =)

..men jeg kan fortsatt ikke unngå å si at om han var interessert tilbake, ville du nok visst det allerede nå.. he's just not that into you er jeg redd.. :/

Men.. la oss håpe det ikke stemmer! lykke til!

Skrevet
så hyggelig at han inviterte deg da! =)

..men jeg kan fortsatt ikke unngå å si at om han var interessert tilbake, ville du nok visst det allerede nå.. he's just not that into you er jeg redd.. :/

Men.. la oss håpe det ikke stemmer! lykke til!

Ja jeg tenker sånn i bakhodet hehe, men for at jeg ikke skal gå helt av liminga så tenker jeg det beste så får vi se framover.. :gjeiper:

Skrevet

Enig! + at det kanskje er vanskelig å kommentere. Kanskje han ikke vet hva han skal si. Det hender at jeg venter litt med å kommentere/svare enkelte ting på facebook, fordi jeg ikke helt vet hvordan jeg skal angripe det. Men jeg er kanskje innom i mellomtiden.

Kan også være at han er redd for å ta alvorlig på noe som kanskje ikke er ment alvorlig. Det florerer jo masse gaver og diverse på facebook, uten at folk har merket at de har sendt det engang. Det skjedde med meg en gang. Var innom en link for å se noe som noen hadde sendt til meg, og dermed så sendte jeg det samme ut til alle på min venneliste...

Skrevet (endret)
Enig! + at det kanskje er vanskelig å kommentere. Kanskje han ikke vet hva han skal si. Det hender at jeg venter litt med å kommentere/svare enkelte ting på facebook, fordi jeg ikke helt vet hvordan jeg skal angripe det. Men jeg er kanskje innom i mellomtiden.

Kan også være at han er redd for å ta alvorlig på noe som kanskje ikke er ment alvorlig. Det florerer jo masse gaver og diverse på facebook, uten at folk har merket at de har sendt det engang. Det skjedde med meg en gang. Var innom en link for å se noe som noen hadde sendt til meg, og dermed så sendte jeg det samme ut til alle på min venneliste...

Hehe, ja kanskje det... Jeg skal uansett se han igjen 04.03 da drar jeg til Trondheim, jeg venter og da ser jeg ihvertfall whats up! En ting vet jeg helt sikkert og det er at jeg gjør aldri noe sånt igjen hehe! :fnise:

Endret av Adore_Lamore

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...