Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

vet ikke hvordan jeg sletter innlegg? :S

Endret av martine=)
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hjelp, jeg tenner ikk epå kjæresten min lenger.. ønsker å ha så lite sex med han såom mulie..

når er er kåt bruker jeg vibrator, men kunne ikke tenke meg han i det ehele tatt...

Men samtidig elsker jeg å ligge inntil han om natten, den nærheten.. :o

Ånei:( jeg vil ikke miste lysten på han

Vi har vært sammen i 2 år, dette har aldri skjedd før, og nå har det vært sånn i ca 1 mnd

sjekket om du er gravid?:P kan være så enkelt som hormonubalanse i kroppen da, det kan lett påvirke sånt, begynt på nen medisiner, p-piller eller liknende?

jeg blir forresten og litt sånn når det er for lenge siden jeg har hatt sex med samboeren, men så snart vi har oss igjen så BANG er lysten tilbake igjen:P gjelder bare å komme i gang... hehe

Skrevet

Har også hadd det slik en gang, men viste seg at det var p-pillene som gjorde utslaget! Det kan være noe så enkelt som det :)

Skrevet
Har også hadd det slik en gang, men viste seg at det var p-pillene som gjorde utslaget! Det kan være noe så enkelt som det :)

Jeg går ikke på noen piller eller noen ting.. :/

Skrevet
sjekket om du er gravid?:P kan være så enkelt som hormonubalanse i kroppen da, det kan lett påvirke sånt, begynt på nen medisiner, p-piller eller liknende?

jeg blir forresten og litt sånn når det er for lenge siden jeg har hatt sex med samboeren, men så snart vi har oss igjen så BANG er lysten tilbake igjen:P gjelder bare å komme i gang... hehe

Nei jeg er nok ikek gravid, det er jeg ganske sikker på.

Men det erlenge siden vi har hatt sex.. vi har en gang innimellom ,han vil veldig gjren, men jeg derimot er ikke noe lyst i det hele tatt.. hm..:/

Skrevet

Jo sjeldnere dere har sex, jo mindre lyst får du.

Av og til kommer andre greier i forholdet i veien for sexlivet (er du sur på han for noe? sint? lei deg?) - prøv å tenk litt over det. det er ikke sikkert at det er en veldig åpenbar grunn, men kanskje noe som ligger og gnager.

Om du har hatt lyst på han en gang, så får du det igjen når du fortsatt er glad i han.

Prøv å bli kåt på forhånd (tanker/annen stimuli) og så hiver du deg uti og har sex med han. kan være dere bare trenger å komme i gjenge igjen. Og om det er noe mellom dere som gnager (og som førrer til at du får et negativt syn på han) bør dette gripes tak i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...