lenema Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Vet dere om en god ansiktskrem for veldig tørr hud? Det er igrunnen det samme hvilken prisklasse det er, men hadde vært flott om noen som har eksem eller ekstremt tørr hud kunne svart meg! Sminken blir ikke særlig bra når huden flasser og er tørr. Takker for alle svar
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Jeg har tørr, atopisk og irritert hud. Liker veldig godt NeoStrata-produktene. Ikke er de veldig dyre heller, iallefall ikke i forhold til mange andre merker
Leiah Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Jeg har selv veldig tørr hud og fikk anbefalt en serie som heter exuviance av min hudpleier. Den har hjulpet meg veldig gjennom vinteren Du kan kjøpe startpakker på ulike hudpleiesalonger som fører dette merket.
Gjest AnneBerit77 Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Jeg har en type hud-sykdom som gjør at ansiktshuden min flasser opp med en gang jeg ikke bruker riktig krem, og jeg har aldri kunnet bruke noen sminkekremer eller brunkrem av noe slag. Der var visst ikke noe navn på det, og onkelen min har det samme, men vi kan ikke få noe medikamenter for det for det er ikke alvorlig nok. Men min onkel anbefalte meg å prøve en krem som hjalp for han, og den har virket helt utrolig på meg også. Jeg har et serum som smøres på først som gjør huden mer mottakelig for næringstoffene i kremen, og deretter dagkrem. Den lages av noe som heter Cosmopharma. Poenget visst når man skal velge "riktig" krem er at den må ikke inneholde noe som heter parabener. De aller fleste kremer du får kjøpt i butikker inneholder dette, men dette er et giftstoff, og ikke bra for allerede sensitiv hud. Linken der vi bestiller er cosmopharmas.com/NO55779 Ellers er det beste rådet jeg kan gi at du passer nøye på at det ikke er parabener i noe du smører deg i ansiktet med. Lkke til.
Gjest Gjest_Turid_* Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 Jeg anbefaler Exclusive organic care sin Rainforest moisturizing cream. Denne hjalp min problematiske og svært tørre hud. Kremen inneholder ikke parabener eller parfyme. Jeg hadde flere tørre/røde/såre områder i ansiktet og har blitt helt bra.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 Hva betyr det? At den personen over som nevnte et firma bruker en link som de får betalt for om salget går via.
Gjest Charming Skrevet 21. februar 2009 #9 Skrevet 21. februar 2009 Jeg anbefaler Dermalogica sine produkter. Har selv veldig sensitiv hud, og siden det mer eller mindre kun inneholder naturprodukter fungerer det herlig.
lenema Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 23. februar 2009 Jeg anbefaler Dermalogica sine produkter. Har selv veldig sensitiv hud, og siden det mer eller mindre kun inneholder naturprodukter fungerer det herlig. Hvilke da? Er jo så mange av de kremene :-P
Gjest Gjest_anita_* Skrevet 7. mars 2009 #11 Skrevet 7. mars 2009 Føler det at ingen kremmer trekker inn i huden min Har utrolig tørr og sensitiv hud! kremmene kan fungere greit i noen uker, så må jeg finne en ny, for den slutter å fungere. virker som jeg er resistans mot de til slutt. Noen annbefalinger? Hva heter kremene og serumet du bruker hos cosmopharma? sliter med svært tørr hud jeg og, og vil gjerne prøve de:) Hvor kan jeg kjøpe NeoStrata-produktene? Jeg trenger virkelig hjelp til huden min, så jeg er ute etter å prøve det som må til. Har og problemer med deodoranter. De trekker ikke inn i huden, bare ligger utenpå. Ender ofte opp med å tørke det av, for det ligger bare et vått lag utenpå armhulen.
Pjukset Skrevet 21. mars 2009 #13 Skrevet 21. mars 2009 Jeg har svært tørr/sensitiv hud, og er strålende fornøyd med multi recharge fra Biotherm. Den trekker veldig godt inn i huden, gir fin glød, og har spf 15. Et tips er å gå til en hudsalong/parfymeri, spørre om anbefalinger, og be om testere så man kan gjøre seg opp en mening før man bruker hundrevis av kroner på produkter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå