Gå til innhold

lokale i nedere telemark

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, noen som vet om fine lokaler rundt grenlands område, skien/porsgrunn/ulefoss/bamble? takk for hjelpa :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og hvis du vil ha et billig men bra kan du leie lokalene til Betania på stathelle i bamble. det er fint og du får kjøkken og hovedsal for 2000 kroner!! en får pynte fra kvelden før.

Skrevet

Halen gård i Langesund, Langesund Bad, Skjærgården Hotell, Ulefoss Hovedgård, Mule Varde...

Hva slags stil kjører du (dere)?

Skrevet

ts her, glemte å si at det må være tilrettelagt for rullestol.. stil, hmmm, go mat er vel det eneste vi har kommet fram til enda hehe

Skrevet

ts igjen, søkte på håndtverkeren nå men fikk ikke treff, har du nr dit?

Skrevet

På Betania er det tilrettelagt rullestol. Egen rampe på utsiden, og ikke noe dørkarmer (såvidt jeg husker) Dessuten ligger kjøkken, storsalen og kafeteria på samme plan. handikap toalett er der og.

Skrevet

Og så har du Brekkeparken og Høyers Hotel (Galaxy) i Skien, Druidenes Hus i Porsgrunn, Hotell Vic, Vindfjelltunet...

Skrevet

er hef sermoni så bør være et egnet sted for det i lokalet, hef kan ikke bruke betania desverre..

Skrevet

Oki :) Skjønner! Tenkte bare fordi det er rimelig der. Men det er jo mange andre fine steder og! :)

Gjest Skiensjente
Skrevet

Hef-seremoni er perfekt i Brekkeparken! Bruk paviljongen om det er regn, eller et annet sted i parken om det er sol (det har du vel bestilt?).

Og så er det nydelig mat i restauranten der, og parken gir veldig gode bryllupsbilder!!

Skrevet

funker det med rullestol i brekkeparken, og vil det ikke være mange andre mennesker der og, vil liksom ha det privat jeg da..

Gjest Skiensjente
Skrevet

Rullestol tror jeg skal gå bra i Brekkeparken. Grusete gangveier, men brede, om du skjønner...

Hvor mye folk som er i parken er jo vanskelig å spå, men om du bestiller restauranten blir jo den stengt for andre enn gjestene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...