Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ine_*
Skrevet

Jeg er borte fra kjæresten, og vi ser hverandre igjen først til sommeren. Han, som er hjemme i dagliglivet, synes dette er en evighet. Jeg er kjempeflink til å sende brev, mail, sms og ringe.

Nå sitter jeg å skriver et brev. Jeg vil gjerne komme med endel forslag til hva han kan bedrive tiden sin med, men kommer ikke på noe. Det kan være alt fra små ting som tar et minutt til helgeaktiviteter..

Noen som har noen ideer, slik at jeg bringe litt lys til hverdagene hans. hehe

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg er borte fra kjæresten, og vi ser hverandre igjen først til sommeren. Han, som er hjemme i dagliglivet, synes dette er en evighet. Jeg er kjempeflink til å sende brev, mail, sms og ringe.

Nå sitter jeg å skriver et brev. Jeg vil gjerne komme med endel forslag til hva han kan bedrive tiden sin med, men kommer ikke på noe. Det kan være alt fra små ting som tar et minutt til helgeaktiviteter..

Noen som har noen ideer, slik at jeg bringe litt lys til hverdagene hans. hehe

Kan jeg spørre hvorfor han går hjemme i dagliglivet?

Og har han ingen venner rundt seg som han kan treffe?

Har han noen eller få venner rundt seg så burde han jo absolutt prøve å treffe de når det lar seg gjøre, for kino, øl og bowling fks.

Ellers er det jo alltids mye små pussel man kan fylle timene og dagene med..

Surfe rundt på nettet, være aktiv i forum som her inne, søke på ting han måtte interressere seg for eller sjekk ut videoer på youtube.

Se filmer, leie filmer fra en kiosk han måtte ha i nærheten eller over net.

Begynne å trene? Enten hjemme eller i et senter om han har mulighet for det.

Lære seg noe nytt? Kanskje det er noe han har hatt lyst til å lære seg eller forbedre, da kan han jo enten melde seg på kurs, lese på net eller kjøpe noen bøker om tema. Lese bøker kan han jo gjerne gjøre uansett.

...skal si ifra om jeg kommer på noe mer

Gjest Gjest_ine_*
Skrevet

Han er hjemme i dagliglivet med studier osv, og jeg er i utlandet dette semesteret. Jeg reiser mye rundt, og har endel praksis, så tiden flyr som en vind.

Grunnen til at jeg vil komme med noen forslag, er at jeg vet at han synes sånt er koselig, og det kommer til å glede han masse.

Han har selvfølgelig venner og kjente han er sammen med. Men jeg kjenner han såpass at jeg vet at han nok sitter endel foran tv'n og derfor synes tiden siger avgårde.

Skrevet

Han må da selv klare å finne på noe positivt å fylle tida med. Driver han med studier, kan han alltid arbeide mer. Ellers kan han skaffe seg en hobby, men det er ikke ditt anvar å finne på hva han bør velge i så måte. Du kan imidlertid gi tilbakemelding til ham hvorvidt du synes det han velger å gjøre, har noe for seg, eller om han bør finne på noe bedre å bruke tida på. Om han velger å gjøre ingen ting, bør du gi klar tilbakemelding om at det ikke er akseptabelt å sløse bort tida.

Gjest missLady
Skrevet

- Begynne å trene

- Fotball lag f.eks?

- Jobb ved siden av studiene

- Mer studering

- Annen hobby

- Henge mer med venner

- Gå turer

- Hobby, feks, fotografering, vet at de som har det som hobby bruker masse tid på det. Kan f.eks ta masse fine bilder av byen han/dere bor i og sende til deg?

Var det jeg kom på :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...