Gjest Ulykkelig Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Det ble slutt for litt over en uke siden. Det har vært veldig leit mellom oss en stund og jeg tar på meg mye av skylden for det, alikevel vet jeg at det er denne personen jeg vil ha og jeg er villig til å gjøre hva som helst for en ny sjanse, jeg vet bare ikke hva jeg kan gjøre. Jeg fikk virkelig opp øynene forrige uke, for alt jeg har gjort feil og alt jeg kan og må gjøre bedre. Vet jeg har fått mange muligheter til å kunne gjøre det tidligere, men det var først nå jeg virkelig så alt fra et annet perspektiv, føler meg nesten som et nytt menneske på mange måter og ser hvor dum jeg har vært, og jeg kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke kunne se og gjøre noe med dette tidligere. Satte meg til og med ned og gjorde masse notater på alt jeg plutselig hadde fått opp øynene for, det var helt utrolig. Jeg har prøvd å forklare dette, jeg har bedt om en ny sjanse og lovet at det vil bli mange forandringer til det bedre, men jeg får bare "nei" tilbake ;( Det gjør så fryktelig vondt og jeg vet virkelig ikke hva jeg kan gjøre, alt jeg vil ha og ber om er en sjanse og jeg føler verden min raser sammen når jeg hører at jeg ikke kan få det... Det føles så bittert og urettferdig, at når man virkelig skjønner noe og vet man vil klare det, så skal man ikke en gang få sjansen.. Hva er vitsen? ;( Dette er personen jeg vil dele mitt liv sammen med, uten tvil, og jeg søker meg til dere i desperat håp om gode råd om hva jeg kan gjøre for å få en ny sjanse.... Jeg gjør hva som helst.... Så vær så snill, kom med alle forslag dere måtte ha
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Det ble slutt for litt over en uke siden. Det har vært veldig leit mellom oss en stund og jeg tar på meg mye av skylden for det, alikevel vet jeg at det er denne personen jeg vil ha og jeg er villig til å gjøre hva som helst for en ny sjanse, jeg vet bare ikke hva jeg kan gjøre. Jeg fikk virkelig opp øynene forrige uke, for alt jeg har gjort feil og alt jeg kan og må gjøre bedre. Vet jeg har fått mange muligheter til å kunne gjøre det tidligere, men det var først nå jeg virkelig så alt fra et annet perspektiv, føler meg nesten som et nytt menneske på mange måter og ser hvor dum jeg har vært, og jeg kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke kunne se og gjøre noe med dette tidligere. Satte meg til og med ned og gjorde masse notater på alt jeg plutselig hadde fått opp øynene for, det var helt utrolig. Jeg har prøvd å forklare dette, jeg har bedt om en ny sjanse og lovet at det vil bli mange forandringer til det bedre, men jeg får bare "nei" tilbake ;( Det gjør så fryktelig vondt og jeg vet virkelig ikke hva jeg kan gjøre, alt jeg vil ha og ber om er en sjanse og jeg føler verden min raser sammen når jeg hører at jeg ikke kan få det... Det føles så bittert og urettferdig, at når man virkelig skjønner noe og vet man vil klare det, så skal man ikke en gang få sjansen.. Hva er vitsen? ;( Dette er personen jeg vil dele mitt liv sammen med, uten tvil, og jeg søker meg til dere i desperat håp om gode råd om hva jeg kan gjøre for å få en ny sjanse.... Tror nok det er forsent.... du har jo hatt muligheten tidligere til å forandre deg, men det greide du ikke. Følelsene til vedkommende har nok forsvunnet, når det har vært for mange problemer. Og har det mye bedre nå og vil ikek tilbake til et dårlig forhold igjen. hilsen en i samme situasjon, bare den andre parten. Jeg gjør hva som helst.... Så vær så snill, kom med alle forslag dere måtte ha
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Samme her, jeg gjør også alt for å få en ny sjanse. Bare en eneste sjanse til.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 "Ekspertene" sier at man skal vente, kutte kontakten. Minst 30 dager. Null sms, null mail, null telefoner, null stalking. Å pushe på hjelper ikke, det dytter han bare lengre vekk, men å gi ham rom til å savne deg skal hjelpe. Om du møter han, så være høflig men kort. Absolutt ikke tigg han om å ta deg tilbake. Skaff deg et liv uten han, vis deg som den selvsikre og selvstendige kvinnen han først ble forelsket i. Jeg gjorde faktisk dette, og han kom krypende tilbake etter under to uker. Men det gikk til helvete igjen etterpå, hehe. Ifølge den magiske planen skal man ringe etter 30 dager og invitere til noe casual, ikke snakke om forholdet men bare ha det gøy. Minne ham på hvor bra han har det med deg. Så skal det liksom ende opp med at han ringer deg for mer, og simsalabim så er man sammen igjen. Men slike oppskrifter er jo ikke 100% idiotsikre akkurat.. uansett tror jeg det er bra å ta en måned til å konsentrere seg om seg selv. Kanskje du ser ting i et annet lys og, kanskje du kommer over han. Få en hobby, tren, klipp håret! Forøvrig skal det og visstnok hjelpe, å endre utseende, se fantastisk og ikke minst annerledes ut neste gang han ser deg. Skal visst trigge noen følelser i ham om at du har forandret deg. Ja, jeg leste en haug med selvhjelpsbøker om "how to get him back" da jeg ble dumpa for et års tid siden.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 "Ekspertene" sier at man skal vente, kutte kontakten. Minst 30 dager. Null sms, null mail, null telefoner, null stalking. Å pushe på hjelper ikke, det dytter han bare lengre vekk, men å gi ham rom til å savne deg skal hjelpe. Om du møter han, så være høflig men kort. Absolutt ikke tigg han om å ta deg tilbake. Skaff deg et liv uten han, vis deg som den selvsikre og selvstendige kvinnen han først ble forelsket i. Jeg gjorde faktisk dette, og han kom krypende tilbake etter under to uker. Men det gikk til helvete igjen etterpå, hehe. Ifølge den magiske planen skal man ringe etter 30 dager og invitere til noe casual, ikke snakke om forholdet men bare ha det gøy. Minne ham på hvor bra han har det med deg. Så skal det liksom ende opp med at han ringer deg for mer, og simsalabim så er man sammen igjen. Men slike oppskrifter er jo ikke 100% idiotsikre akkurat.. uansett tror jeg det er bra å ta en måned til å konsentrere seg om seg selv. Kanskje du ser ting i et annet lys og, kanskje du kommer over han. Få en hobby, tren, klipp håret! Forøvrig skal det og visstnok hjelpe, å endre utseende, se fantastisk og ikke minst annerledes ut neste gang han ser deg. Skal visst trigge noen følelser i ham om at du har forandret deg. Ja, jeg leste en haug med selvhjelpsbøker om "how to get him back" da jeg ble dumpa for et års tid siden. Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå