Gå til innhold

Har tatt meg "vann over hodet"...

Anbefalte innlegg

Gjest frederikka
Skrevet

Så er det klart: har sagt ja til feil jobb! Er ikke flink i akkurat den jobben, ikke motivert og synes den er kjedelig: men lønnen er superbra.

Kollegene merker det nok...

Hva gjør man?!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Issy_*
Skrevet

En ting jeg har lært at uansett hvor bedritent kjedelig jeg synes jobben er, så tjener man på å yte 100 % uansett. Resten merker at du gjør en innsats, og det kan faktisk føre deg til andre stillinger. Ser de derimot at du ikke er noe interessert å drive på for dem, så blir du der vel ...

Du kan jo tenke som jeg tenke når jeg skulle lese historie. "Dette er KJEMPEINTERESSANT!!" Etterhvert begynte jeg faktisk å like det.

Gjest prateprata
Skrevet

Hold på den så lenge du orker, nå er det ganske dumt å bli arbeidsledig.. Ganske krise nå om dagen!

Men du må jo gjøre det du føler for, hjelper lite hva jeg synes. Kjenner hverken deg eller hva du jobber med!

Skrevet

Får forsøk å holde på den i disse finanskrisetider der alle skal vise moderasjon. Får gjøre så godt jeg kan og prøve hardt å øyne motivasjon i de jeg jobber med og oppgavene...får prøve hardt :-) Men vet jeg ikke er flink i jobben. Ingen tvil der. Men har gode muligheter etter et år, kan da finne andre posisjoner. Får hold eut da- men det kan være hardt altså!!

Skrevet

Du kan likeså gjerne fortsette, da det er så mange udugelige uansett, spesielt i privat sektor!

Skrevet

Hvordan dårlig i jobben? Hvis dette får konsekvenser for andre (kolleger, bedriften, kunder etc) så bør du enten sørge for at du blir bedre i jobben, eller se deg om etter noe annet.

F.eks. hvis jeg tar bussen, så stoler jeg på at bussjåføren faktisk er egnet til å kjøre bussen.

Jeg er kanskje alene om det, men jeg synes ikke det er greitt å lyge på CVen/jobbintervjuet!

Gjest Gjest_Tanita_*
Skrevet
Hvordan dårlig i jobben? Jeg er kanskje alene om det, men jeg synes ikke det er greitt å lyge på CVen/jobbintervjuet!

Handler jo ikke om å lyve i intervjuet (!), mer om at man trodde jobben skulle være annerledes. Jobber i business i Oslo, og funker ikke helt...må spørre om utregninger hele tiden. Kan ikke systemene osv. Forferdelige greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...