Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 17. februar 2009 #1 Del Skrevet 17. februar 2009 NOen som vet hvilken episode HOmer Simpson fikk en Tvshowvert rolle? Han, MOe og Flanders tror jeg, hadde et talkshow hvor de snakket og synset om kjendisnytt og livet generelt. Showet ble kansellert etter at Lisa fikk han til å snakke moralskt. Den gikk på viasat for mindre enn tre uker siden tror jeg, kan ha vært i forrige uke og.. Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #2 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei 6. episode i den 15. sesongen. Today I Am a Clown mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 18. februar 2009 #3 Del Skrevet 18. februar 2009 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 18. februar 2009 #4 Del Skrevet 18. februar 2009 Leter egentlig etter en scene hvor Homer er på vei ut for å dra på jobb, og Bart + fam sitter og ser på tv hvor der er et am. flagg. Det som vises er altså Homer som er på vei ut mot døren og tv rommet bak han igjen. Den var visst ikke med i den episoden, jeg var sikker på det men.. Kan ikke hjelpe på den ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 18. februar 2009 #5 Del Skrevet 18. februar 2009 Er så nysgjerrig, så må bare spørre - hvorfor leter du etter akkurat den scenen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 18. februar 2009 #6 Del Skrevet 18. februar 2009 Sjekker ut nr 7, virker som om Viasat sender litt her og der og noen ganger sammen. Skulle gått an å se gamle tv program. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 18. februar 2009 #7 Del Skrevet 18. februar 2009 Er så nysgjerrig, så må bare spørre - hvorfor leter du etter akkurat den scenen? vel, likte bare veldig godt stilen den var gjort i spesielt det amerikanske flagget. Også er jeg bare irritert over at jeg ikke skrev ned episoden/sesongen da jeg så det. DEt er 20 sesonger med Simpson, så selvom det ikke akkurat er nåla i høystakken så er det litt kjipt å lete gjennom alle. Tenkte det var greit å spørre om hjelp en plass Kommer sikkert over noen som vet til slutt. Om ikke akkurat hvilken episode så kanskje hvordan jeg kan snevre inn søket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå