Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ja de mobiltjenestereklamene er gyselige!

Gi meg en grunn til å betale 30 kr for å late som jeg kan se igjennom folks klær med mobilen. Det kan jeg da fint gjøre uten å betale en krone, hvis det var om å gjøre :roll:

Det koster da ikke 30 kr! :sjokk:

Det koster 30kr å få den tjenesten, men så må du betale oppstartsavgift på abbonnementet, som er 25kr, og så får du jevnlig opptil 333 meldinger i måneden, til, kun 30kr per stk! Det er et råbra tilbud! :lete:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det koster da ikke 30 kr! :sjokk:

Det koster 30kr å få den tjenesten, men så må du betale oppstartsavgift på abbonnementet, som er 25kr, og så får du jevnlig opptil 333 meldinger i måneden, til, kun 30kr per stk! Det er et råbra tilbud! :lete:

åååja, dumme meg :fnise:

Skrevet (endret)

*synge*

Er du under press?

Har du fått litt stress?

Sliter du med gruff?

Åh, huff huff huff huff huff!!

Får jeg by deg på en Ali?

Aaaali blir du glad i *du du du du du*

Aaaaaaaali blir du glad i *du du du du du*

Ali kaffe - kurerer gruff!

:filer:

Endret av Marilyn0103
Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg syns det er halt fantastisk med disse tallene de alltid har i kosmetikkreklamer.

"vippene blir 70% tykkere og 100% lenger"

"få 45% mindre synlige rynker"

Hvor tar de disse tallene fra??? Har de målt øyenvipper som har vokst ut og blitt 100% lengre? Og rynker som plutselig ble 45% usynlige? Eller, som er min teori: de har dikta opp alt sammen.

Skrevet
Jeg syns det er halt fantastisk med disse tallene de alltid har i kosmetikkreklamer.

"vippene blir 70% tykkere og 100% lenger"

"få 45% mindre synlige rynker"

Hvor tar de disse tallene fra??? Har de målt øyenvipper som har vokst ut og blitt 100% lengre? Og rynker som plutselig ble 45% usynlige? Eller, som er min teori: de har dikta opp alt sammen.

Det står nederst med minimal skrift at det har blitt testet på sånn 10 mennesker. Omfattende undersøkelser, tydeligvis. :fnise:

Skrevet

det jeg hater er sånne pinlige reklamer...

man og dame har sex...

noe skjer og mannen gjør et eller annet så stikker damen for at ho blir sur...Plutselig løper mannen uten klær for å stanse henne xD

Og kondom reklamern hvor klærna er kastet av og de filmer bare en dør hvor man kan høre "ahhhh ahhh ahhh"

osv...Sånne reklamer er kjempe pinlig hvis du skal se de med foreldrene dine eller barna dine :sur:

Skrevet

Jeg syntes nesten det er litt verre med de der utflodreklamene. "Plages du av illeluktende utflod?" Er litt pinlig ihvertfall hvis tven står på i bakgrunnen og jeg sitter og prater med min far eller kamerater...

Skrevet

"Hvis du vet hvor du har vondt? Hvorfor behandle hele kroppen?!"

Så hvis jeg har vondt i hodet, skal jeg da smøre Zon der da?! :sarkasme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...