Gjest ts Skrevet 17. februar 2009 #1 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg opplever stadig at mascara drysser og lager sorte ringer under øynene. Jeg er også sensitiv og blir lett allergisk. Er det noen som har en god mascara å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 18. februar 2009 #2 Del Skrevet 18. februar 2009 Berre et tips: Eg fekk raude og rennande auger av mascara frå Body Shop. Så dei er det grunn til å vera forsiktig med.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 18. februar 2009 #3 Del Skrevet 18. februar 2009 Hva med Aco's volum mascara fra apoteket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corrazy Skrevet 18. februar 2009 #4 Del Skrevet 18. februar 2009 Hva med Clinique? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Christina Skrevet 18. februar 2009 #5 Del Skrevet 18. februar 2009 Cliniques mascaraer er trygge, prøv f.eks. Lash Power. Den holder i evigheter og fjernes med varmt vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 18. februar 2009 #6 Del Skrevet 18. februar 2009 Kanebo 38°, det finnes to forskjellige. Begge er vannfaste, drysser/smitter aldri, og løses kun opp med vann som er 38°C eller varmere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstorm Skrevet 18. februar 2009 #7 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg opplever stadig at mascara drysser og lager sorte ringer under øynene. Jeg er også sensitiv og blir lett allergisk. Er det noen som har en god mascara å anbefale? Volummascara Luminelle Denne bruker jeg - drysser ikke, lager ikke sorte ringer under øynene, jeg reagerer ikke på den og den er lett å fjerne (synes altså jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 18. februar 2009 #8 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg har god erfaring med en vannfast mascara fra Lumene. Jeg reagerer på noen mascaraer, men slett ikke alle. Det ser ikke ut til at det er noen sammenheng mellom merkingen "sensitive eyes" og reaksjon fra min side. Kanebos 38-graders både drysser og gir meg rennende øyne, mens andre er superfornøyde med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 18. februar 2009 #9 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg elsker min mary kay mascara og den har en av mine veninner som ikke tåler noe også, og den tåler hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå