Gå til innhold

har kjøpt kjole!

Anbefalte innlegg

Gjest Wrangler
Skrevet

Idag har jeg kjøpt kjole på Coast i Bogstadveien i Oslo. Hvis dere vil se bilde så finnes link til kjole og sko/stola jeg har tittet på, i dagboken min!

Var ikke slitsom i det hele tatt, falt for første kjole jeg prøvde på, hehe!

(kjolen heter mancini tull dress)

jolen er litt lengere på meg enn modellen, er bare 160 høy, dessuten noen kilo mer. Så faktisk mer typisk brud enn modellen, og mer 50-talls finkjole -nettopp det jeg ville ha!

Har bytterett om jeg skulle komme over en enda finere kjole. :) Kjøpte denne med en gang siden butikken kun tar inn en kjole i hver størrelse...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jeanette_*
Skrevet

kjolen var nydelig! Jeg hadde gått for tiara også jeg da. Og enig meg deg i å ta det nederste sjalet.

Du kommer til å se ut som en prinsesse!:)

Gjest Wrangler
Skrevet

Rund liten prinsesse! :ler:

Men får se, tiara var bare et innfall jeg fikk, mest sannsynlig bare håret, blomst blir waaay too sweet! Men får se da! :)

Skrevet

nydelig kjole du hadde funnet deg :) og sko og sjalet.. kjempefint!

var det ikke deilig å falle for den første du prøvde?

Gjest Wrangler
Skrevet

JA! Spesielt siden je grudde meg masse, er en smule overvektig og hater køpe klær! Men med kjæresten som supporter, han er mer optimistisk anlagt enn meg, gikk det greit.

Klagde masse på lørdag om kjolen, klagde på jobben, men så fanjeg den lille søte kjolen - ikke slik jeg hadde sett for meg i det hele tatt, men passet smykket mitt perfekt, og den stilen jeg ønsket. Om enn søtere og mer prinsesse!

ps. dessuten fant jeg ut i morges at jeg har tatt av 4 kg på en mnd! Første gang i historien det har skjedd. Som regel bare sakte men sikkert opp! Hjelper på selvtiliten det også. :Nikke:

Skrevet

Kjempesøt kjole ;)

Skrevet

Kjolen din er rett og slett kjempenydelig!!! Fin pris også for en brudekjole!

Gjest Grafica
Skrevet

Tusen Takk Wrangler, jeg har aldri hørt om Coast før! Og det var flere kjoler der som jeg likte...

Skrevet

Utrolig fin! Likte det grønne båndet veldig godt :)

Gjest Wrangler
Skrevet

Fikk et nydelig smykke av min pappa da han var i Kina med naturlige perler og grønne jadestener (staver) som skal brukes til kjolen -der av det grønne! Så først ikke at det faktisk var grønt på kjolen før butikkdamen sa det. Flaks!

Grafica: Pink chili i bogstadveien har også mye kjoler, men mer i farger. Så en nyyedelig rød kjole der i femtitalls design den også. (hadde jeg fortsatt ville hatt rødt som tema så hadde det kanskje blitt kjolen..)

Skrevet

Utrolig fin kjole! Kunne godt ha tenkt meg noe sånt som kjole til bryllup nr 2 vi skal feire med min manns familie på andre siden av jorden. Trenger en kjole som er grei å pakke i kofferten. Må bare trene jevnt og trutt en stund først...sukk! Du kommer til å bli kjempefin, tiara or not! ;)

Gjest Wrangler
Skrevet

Tænk ju Honey! Kjolen fåes på Coast i Bogstadveien. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...