Salt Skrevet 2. juli 2003 #1 Skrevet 2. juli 2003 Kan noen tipse meg om en god neglelakkfjerner, helst uten aceton?
*Lillian* Skrevet 2. juli 2003 #2 Skrevet 2. juli 2003 Jeg husker ikke navn og merke osv, men jeg kjøpte èn uten aceton for et par-tre år siden. Kjøpte den hos en negledesigner, måtte kjøpe en uten aceton fordi jeg hadde falske gelenegler. Det var en svart og sølvgrå boks, og når du skrudde av lokket så var det skumgummi oppi med en strekhull i midten. Du putta fingeren din oppi, vridde rundt og VOILA! All neglelakken var borte, inkludert det i kantene og ved neglebåndet! Utrolig bra! Vet ikke hvor du bor, men den kjøpte jeg på Den gode Fè (negle- og hudpleiesalong) på Hamar. Den var ganske dyr, men verdt sine penger til fulle! Lykke til! Lillian
Gjest Janna Skrevet 2. juli 2003 #3 Skrevet 2. juli 2003 Rosa flaske med Cutex. Fås på H&M. Billig, og den funker greit.
Gjest Adina Madeleine Skrevet 2. juli 2003 #4 Skrevet 2. juli 2003 Bruker ikke mye neglelakk, men en fjerner som er god er den i blå glassflaske fra Tone Lise Salongen. Den er acetonfri og lukter svakt av kiwi. Det er mange vanlige parfymerier som også fører hennes serie nå. Adina M.
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2003 #5 Skrevet 3. juli 2003 Jeg synes Chanel sin er veldig god. Men jeg er ikke helt sikker på om den er uten aceton...
Gjest lmari Skrevet 3. juli 2003 #6 Skrevet 3. juli 2003 Cutex har våtservietter med neglelakkfjerner. og de er faktisk ganske gode! Litt deilig å slippe bomull og søl med at det kommer for mye ut av flaska (jeg søler alltid....) Vet ikke om de er uten aceton (sikkert ikke.... ), men det er uansett et godt tips til dere andre også!
Gjest Ethereal Skrevet 3. juli 2003 #7 Skrevet 3. juli 2003 Hvor får du kjøpt disse våtserviettene? Høres ut som noe som ville være perfekt å ta med seg på ferie
Gjest lmari Skrevet 3. juli 2003 #8 Skrevet 3. juli 2003 Åh, nå ble jeg lei meg... Her holder jeg på å anbefale våtserviettene, og så finnes de ikke engang i butikken!! :oops: .. Ringte akkurat til Cutex i Norge, og de mente at det kunne hadde vært et prøveprosjekt for noen år siden eller noe. De hadde i hvert fall aldri vært i salg i Norge.. (jeg fikk dem rett fra Cutex - sånn er det med frynsegoder til journalister i dameblader... ) Sorry!!! Men det finnes altså - kanskje noe man kan se etter på reise i utlandet???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå