Gå til innhold

For barnlig å si

Fremhevede innlegg

Skrevet
(...)

Ellers syns jeg pikken er et koselig ord i helt andre sammenhenger. Da syns jeg også dåsa er et morsomt ord å bruke, og tidvis kan jeg bruke fitte, men de da i helt spesielle sammenhenger.

(...)

Ja, pikken er koselig:)

Jeg sier også kuk, men er enig i at det ikke er et fint ord.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Høna?

Men avataren din er jo en høne! Hva skal vi tro om det? :lur:

Shit, tenkte ikke på det... ulekkert.

For å spore av litt videre... hva sier man om jenters "utstyr" når de er barn da?

Gjest virvelvind
Skrevet
For å spore av litt videre... hva sier man om jenters "utstyr" når de er barn da?

Mamma brukte å si tisserumpe av alle ting :fnise:

Skrevet
Shit, tenkte ikke på det... ulekkert.

Kyllingen?

Skrevet

Ja, det synes jeg. Til andre på min egen alder som jeg kjenner sier jeg pikken, kukken eller musa. Til eldre folk, barn og andre jeg ikke kjenner så godt sier jeg skrittet og noen ganger underlivet. Det er sjelden jeg har noe behov for å snakke om underliv med ukjente og ikke kan bruke de "ordentlige" ordene. Jeg kjenner en gutt i 20-årene som ikke tåler å høre at jenter sier kukk, pikk, fitte o.l., han vil at vi skal si "tissen". Vel, tissen bruker jeg til å tisse med, for meg er det urinrøret, så skal vi snakke om det morsomme jeg har mellom beina må vi nok kalle det noe annet... ;-)

Skrevet

eneste gang jeg sier "tissen" er når jeg prater med barn...

ellers går det mest i penis, men har vel egentlig ikke noe navn for kvinnens kjønnsorgan, kan jo selvfølgelig si mus, f***e, vagina, etc, men syns ikke noen av de passer i dagligtale...

Men er jeg med veninner og vi driver å prater kan det lett gå over i kuk, men som oftest bruker jeg ikke noe særølig navn i det heletatt:P

Skrevet

Sier stort sett tissen jeg altså. Synes det er et ufarlig ord som passer i de fleste situasjoner. Kukk er for meg veldig stygt, så det bruker jeg aldri. Jeg kan av og til si pekk, gjerne hvis jeg tuller og gjør meg til på en eller annen måte. Hvis jeg skal skrive noe ang en tiss på jobb f.eks, så skriver jeg: "... trenger hjelp til å vaske seg nedentil"

De andre delene av tiss-området kaller jeg heholdsvis glans / hodet, forhud og pung i jobbsammenheng, og pekkhue, forhud og bælle sånn på privaten.

Skrevet
Menn har tiss, kvinner har rompetiss.

:ler:

Sier dere virkelig kukk og ikke kuk?

Det høres jo veldig rart ut når man ikke har trykk på U.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...