Lyra Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Jeg skal en tur til de sydligere strøk i påsken, og vil gjerne ha en fin badedrakt. Vi ikke ha bikini på grunn av stygge operasjonsarr på magen, så jeg vil ha en hel drakt. Har søkt litt rundt, men finner enten bare slike vanlige adidas-badedrakter, sånne som er beregnet på bestemor (jeg er 25) eller så må du opp i tusenlappen... Er det noen som har sett noen fine badedrakter til under 500-lappen et sted? Vil forresten helst ikke ha en helt mørk en, det blir så varmt....
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Her her et par stk: HM Nelly Ellos La Redoute La Redoute La Redoute La Redoute (Enkelte av dem er dessverre kun i mørge farger. Men leter du litt så finner du. Jeg fant meg en fin en fra Lindex i fjor, ensfarget lilla i samme modell som den fra HM, og jeg følte me hvertfall ikke sidrompa og gammel i den)
Arwen Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Jeg har kikket litt etter badedrakt til sommeren jeg også (av samme grunn som deg) og har funnet ut at tankini (spnn singletoverdel) ser hakket freshere ut enn badedratkt. Masse fint hos både HM og Ellos til en fin pris. Jeg vil slippe å vise frem hele arret mitt, det er litt for brutalt, men om noen cm av det synes gjør meg ingenting.
Lyra Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2009 Jeg har kikket litt etter badedrakt til sommeren jeg også (av samme grunn som deg) og har funnet ut at tankini (spnn singletoverdel) ser hakket freshere ut enn badedratkt. Masse fint hos både HM og Ellos til en fin pris. Jeg vil slippe å vise frem hele arret mitt, det er litt for brutalt, men om noen cm av det synes gjør meg ingenting. Jeg vet ikke om tankini hadde funket på meg, selv om jeg ikke er så veldig stor (str 40-42) så er jeg jeg veldig slapp i fisken etter vektnedgang, så er redd en tankini ville dele seg så jeg måtte gått og dra i den hele tiden... Men takk for tipset
Arwen Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Ja, det kan hende. Jeg har gått ned mye i vekt pga sykdom så jeg håper det funker her. Jeg har brede hofter da, så kan hende jeg blir gående å dra ned hele tiden også, men prøver. Synes også alle badedraktene jeg har sett ser tantete ut.
Arwen Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 Victorias secret har forresten endel fine!
GlaJenta88 Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 Victorias secret har forresten endel fine! Enig! Jeg var faktisk inne der igår for å se etter badetøy. Tenkte det var fint å handle utenom sesong, men det er jo sesong hele året for dem
Gjest Arlequin Skrevet 19. februar 2009 #10 Skrevet 19. februar 2009 Victorias secret har absolutt de fineste bikiniene(og badedrakter i ditt tilfelle). Har nettopp bestilt derfra, de har virkelig det stoerste og beste utvalget innen badetoey! :rødme: *Gleder meg til sommeren*
Gjest Arlequin Skrevet 19. februar 2009 #11 Skrevet 19. februar 2009 Enig! Jeg var faktisk inne der igår for å se etter badetøy. Tenkte det var fint å handle utenom sesong, men det er jo sesong hele året for dem Maa bare legge til; Om man bestiller badetoey derfra naa fra kolleksjonen "Beach sexy" faar man med gratis strandbag
Wonders Skrevet 22. februar 2009 #12 Skrevet 22. februar 2009 steen og strøm har fine, ok pris. 1. egt v utgangen bak. Har masse badedrakter jeg. Kjøper oxo i utlandet når jeg reiser... Greit å vere litt "påkledd" på badeland her i Norge midt på vinteren osv. Ungene som leker...vips så drar de i noe ved et uhell ....nei jeg tar ingen sjanser.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #13 Skrevet 23. februar 2009 Jeg skal en tur til de sydligere strøk i påsken, og vil gjerne ha en fin badedrakt. Vi ikke ha bikini på grunn av stygge operasjonsarr på magen, så jeg vil ha en hel drakt. Har søkt litt rundt, men finner enten bare slike vanlige adidas-badedrakter, sånne som er beregnet på bestemor (jeg er 25) eller så må du opp i tusenlappen... Er det noen som har sett noen fine badedrakter til under 500-lappen et sted? Vil forresten helst ikke ha en helt mørk en, det blir så varmt.... www.bademote.no har noen fine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå