Phaedra Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Dette er sikkert et dumt spørsmål, men hvorfor kjøper man underskjørt? For å få kjolen mer fyldig? eller har den en annen praktisk grunn? Burde man ha det uansett kjoletype? Jeg skal ha Elizabeth av Jenny Packham, og jeg klarer ikke å se for meg denne med underskjørt. Men nå har jeg lest så mye om det, og det virker som om "alle" har det på kjolene sine. Kan noen forklare meg hvorfor? På forhånd takk
Neytiri Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 poenget med et underskjørt er først og fremst fylde. Ikke alle kjoler holder seg akkurat i en perfekt a-line for eksempel. Kor mye fylde er jo avhengig av type kjole. Så tror eg også at det hjelper at kjolen ikke går imellom beina mens du går(f.eks. opp kirkegulvet!) som er kanskje ikke så pent for din kjole så trenger ikke du underskjørt med noen ringer. hadde kanskje gått for noe sånt underskjørt
Phaedra Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2009 Aha Får titte på underskjørt i den typen jeg da. Ble liksom ikke opplyst om dette eller om muligheten når jeg kjøpte selve kjolen =) Takker :D
Neytiri Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 så rart du ikke fikk opplysninger om det Dette trodde eg var vanlig å snakke om i brudebutikkene. Uansett hvis du da kjøper et skjørt på ebay som eg gjorde og bestemmer til slutt å ikke bruke det, så gjør det ikke noe. Eg betalte 264kr. med frakt! Lykke til
VinterBrud09 Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 kikket på kjolen din. virket ikke som du trengte underskjørt under den.... ikke sikkert det er like pent...
Disco Biscuit Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 På den kjolen du skal ha går det fint an å ha et "vanlig"/ underskjørt som du får kjøpt i undertøysforretninger, på Spar Kjøp, Lindex eller lignende. Jeg tenker da på slike underskjørt som gjerne bestemødre bruker om noen skjønner hva jeg mener Et slikt underskjørt vil hjelpe til med at kjolen ikke sklir like mye mellom beina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå