Gå til innhold

Sjansen for å IKKE oppleve utroskap?

Anbefalte innlegg

Gjest Sjansen for å IKKE oppleve utros
Skrevet

Noen ganger når jeg sitter her inne å leser har jeg mange ganger tenkt om det egentlig bare et minus å få høre om all utroskapen å alt.. Selvsagt er det en god plass å få utløp for tankene sine når noe har skjedd..

Jeg har funnet den personen jeg kunne tenkt meg å dele livet mitt med. Det er ikke en eneste grunn til at jeg ikke skal kunne stole på han, men alikevel er tankene mine der.. Hva om? Når man er singel så slipper man i allefall at noen sårer man på den måten.. Skulle mannen komme hjem en dag å fortelle at han hadde gjort noe slikt så hadde nok verden min blitt knust.. I allefall der og da.. Jeg hadde aldri kunnet tilgitt, uansett.. Jeg vet om, -Det er bedre å ha elsket å mistet, enn å ikke ha elsket i det hele tatt..

Jeg tror nok jeg må være her mindre, å lese om alt det triste å eller leve det gode liv som jeg nå har med mannen. Sender mange klemmer til dere som har opplevd mye vondt i deres forhold, og er glad mange er her å støtter dere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det å lese her oppfordrer deg til å holde liv og spenning i forholdet samt å kommunisere med typen så tror jeg nok det vil hjelpe forholdet. Problemet til mange er at de tror at hvis forholdet begynte bra og alt var greit så kan man bare la ting være som de var og det vil alltid være så greit. Å lese her vil nok hjelpe deg å innse at man hele tiden må holde liv i forholdet, og da slipper du å oppleve at han kjeder seg i sengen eller mister gnisten og ligger med en random jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...