starie Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 (endret) Jeg og poden skal en uke til Oslo for å besøke venner og kjente, og trenger tips til ting å gjøre sammen på dagtid. Den ene dagen skal vi besøke en barnehage, også kunne vi tenke oss en dag i basseng et eller annet sted (forslag til hvor?). Er det noen som har idéer om andre ting vi kan finne på? Jeg er godt kjent i Oslo og å reise kollektivt er ikke noe problem. Endret 17. februar 2009 av starie
Gjest Shayla Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Risenga svømmehall i Asker .. 19 mnd er kanskje i minste laget men fint der
starie Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2009 Lekeplassen i Frognerparken blir :D Asker blir litt langt å reise, men ellers takk for tips! Er det noen som vet hvilket av bassengene i Oslo som er best egnet for små barn?
Susan Sto Helit Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Bøler bad er ganske godt egnet for de små, da de har litt høyere temperatur i vannet enn andre steder. Ellers er det et lekeland på Majorstua. Pluss at det er massevis med snø her nå, så aketur er veldig fint. Min opplevelse er forøvrig at det å kjøre tog/trikk/buss/T-bane er superstas for mange små, og noe man kan bruke mye av dagen på.
starie Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2009 Ja, jeg regner med at å kjøre kollektivt blir stas :D Vi får kjøpe et ukeskort så kan vi kjøre rundt og titte på ting. Hva med spisesteder da? McDonalds osv. utgår.
Susan Sto Helit Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 Ja, jeg regner med at å kjøre kollektivt blir stas :D Vi får kjøpe et ukeskort så kan vi kjøre rundt og titte på ting. Hva med spisesteder da? McDonalds osv. utgår. Vi har vært på Egons med lillegutten og spist pannekaker en gang etter jobb/barnehage. Det var visst stas, og de hadde lekerom på den restauranten vi var på. (Nordstrand) Ellers vet jeg vel mest om steder som er fine om sommeren, men å spise ute er vel litt FOR kaldt nå på vinteren.
Imax Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 Tøyenbadet er jo nyoppusset og passer bra for barn.
starie Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 18. februar 2009 Takk for gode tips alle sammen Vi skal i Tøyenbadet, i Frognerparken og en tur på Bogstad besøksgård. Jeg er sikker på at vi kommer til å storkose oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå