Gå til innhold

LCD-skjerm; kvalitet, pris, erfaringer !?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så sinnsykt lyst på flat/LCD-skjerm. (Den jeg har nå tar så masse plass og begynner dessuten å bli ganske gammel.)

Jeg har hørt noen rykter om at LCD-skjermer ikke er så holdbare/har så bra kvalitet. Noen som har noen formening om dette?

Dessuten lurer jeg på om noen har noen erfaringer eller tips ift merker, forhandlere og priser. (Jeg tenkte meg 19" el 21")

takk takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker meg en 21" EIZO L985EX.

Men siden den koster 25000,- får jeg bare drømme videre.... :roll:

Men er du sikker på at du behøver en så stor skjerm?

Jeg synes 15'' eller 17'' er godt nok. :)

Skrevet

Jeg har 2 stykker hjemme, 15", men det er mer enn bra nok for meg. Er veldig godt fornøyd med mine, har hatt de i 1 år nå og tenk så liten plass de tar ! Kjøpte mine da de var på tilbud og jeg betalte bare litt i overkant av 11.ooo,- for dem.

Skrevet

Vi kjøpte 2 flatskjermer på Smart Club for et halvt år siden. 15" begge to. Betalte litt over 2000 kroner pr stk og de fungerer kjempefint.

En 15" flatskjerm tilsvarer en 17" vanlig skjerm og det er slett ikke for lite for meg.

Det sies at flatskjermer kan ha en liten forsinkelse når man spiller spill f.eks. Har ikke merket noe til dette hos oss.

Skrevet

Har ikke merket noe av det med forsinking jeg heller. Aner ikke hva vi ga for de vi har nå da, for vi bytter så masse. Men de er kjempegode :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...