Gå til innhold

Gave til gullbrudepar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine svigerforeldre har vært gift i 50 år og vi aner ikke hva vi skal gi i gave. Er det noen som har et forslag? Som alle andre voksne folk har de alt de trenger av ting og opplevelser i form av teaterbilletter eller reise blir egentlig ikke verdsatt så veldig (de stiller opp, men de uttrykker ikke stor entusiasme rundt det).

De er veldig familiekjære så mitt forslag var at barna spleiset på selskapet. Da slipper svigermor mest være vertinne og det kan hjelpe litt på økonomien deres (uten at den er spesielt dårlig). Men så er det et av barna som ikke vil være med på spleis! Hva gjør vi da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da spleiser resten av dere på festen (så får det heller bli litt dyrere), og så får det siste barnet finne på noe selv.

Andre ting, kan være gavekort på reise?

Skrevet
Da spleiser resten av dere på festen (så får det heller bli litt dyrere), og så får det siste barnet finne på noe selv.

Andre ting, kan være gavekort på reise?

Men synes du ikke det blir litt sært at resten lager spleisefest? De som ikke vil være med å betale skal likevel bidra med praktisk hjelp.

Et gavekort ville nok ikke bli løst ut, så da måtte vi ordnet med hele reisen.

Takk for forslaget likevel!

Andre forslag?

Skrevet

*En tur til fotografen med hele familien? Spesielt barnebarn og evt oldebarn.

*Hvor dro de på bryllupsreise? Kan en reise dit igjen være aktuelt?

*Opplevelser med hele familien. Middag ute, teater, danskebåten, hva som helst engentlig, bare alle stiller opp.

*Rørospledd

*"pusse opp" bryllupsbildet deres.

Skrevet
Mine svigerforeldre har vært gift i 50 år og vi aner ikke hva vi skal gi i gave. Er det noen som har et forslag? Som alle andre voksne folk har de alt de trenger av ting og opplevelser i form av teaterbilletter eller reise blir egentlig ikke verdsatt så veldig (de stiller opp, men de uttrykker ikke stor entusiasme rundt det).

De er veldig familiekjære så mitt forslag var at barna spleiset på selskapet. Da slipper svigermor mest være vertinne og det kan hjelpe litt på økonomien deres (uten at den er spesielt dårlig). Men så er det et av barna som ikke vil være med på spleis! Hva gjør vi da?

Hva med en busstur. tenker da på turbusser. De har turer fra tredager til 14 dager. der er mat og hotell i prisen. Alt tilrettelagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...