Gå til innhold

Hvordan stoppe sms-tjeneste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor fikk i desember en tekstmelding fra 2002 med et spørsmål hun skulle svare på. Hun tenkte selvfølgelig ikke på at dette kunne være noe hun måtte betale for, så hun svarte på tekstmeldingen.

Etter dette strømmer det inn tekstmeldinger. Hun får 2 stk 1-2 ganger i måneden, med nye spørsmål. Først står det hvem som var siste konkurranse, feks "Vinner av siste konkurranse er Terje fra Førde". Deretter får hun en ny tekstmelding med nytt spørsmål.

Alt dette er selvfølgelig noe hun belastes for.

Problemet er at hun ikke husker hvem som står bak denne konkurransen. Og hun skjønner ikke hvordan hun skal kunne melde seg av. Jeg har prøvd å lete litt, men finner ikke noen avsender eller mer informasjon om hvem som står bak.

Noen som vet hvordan hun skal gå fram for å finne ut av hvor hun skal melde seg av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er nettsiden til firmaet som eier nr til tjenesten. Så vidt jeg skjønner av den siden kan hvem som helst sette opp en tjenste gjennom dem og tjene penger på det. Du kan jo kontakte dem for å høre hvem som driver den aktuelle tjenesten og hvordan man kan stoppe det: http://www.infoplus.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...