Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Lurer på å bestille varer gjennom Yves Rocher. Andre som har forsøkt dette? Hvordan er produktene?

Risikerer jeg å måtte kjøpe noe mer dersom jeg blir medlem?

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte noen ting for noen år siden, og det er vel helt greie produkter, men ikke noe revolusjonerende, så jeg sluttet kjapt igjen. Kjøpte bare småting, maskara, eyeliner, en øyenskygge eller noe i den duren da. Kan jo være kremene feks er bra, det veit jeg ikke :)

Er ikke noen pliktkjøp nei, som jeg husker hvert fall :P

Skrevet

Hei. Å handle hos Yves Rocher er som å handle i hvilken som helst nettbutikk, med unntak at det kommer noen tilbud til deg i postkassen også. (jeg handler kun i nettbutikken)

Jeg bruker div. sminke og dusjsåper fra Yves Rocher, og er fornøyd med dem. Merket tester ikke på dyr i følge egne nettsider og har en "miljøvennlig" holdning. (ikke mine ord, men deres!).

Jeg synes det er kjempegøy å gå på Yves Rocher parfymeri når jeg er ute å reiser, fint å få sett produktene og jeg har fått gode råd hos de ansatte. (tror det også er hudpleiesalonger tilknyttet endel Yves Rocher butikker - kanskje alle?).

Jeg liker ikke alt jeg har prøvd derifra - men mascara er et produktet jeg kjøper igjen og igjen.

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg brukar for tida dusjolja frå Yves Rocher. Veldig mild og god og luktar deilig eksotisk. Ellers brukar eg øyenkremen sensitiv hud antirynke og diverse sminkeprodukt. Syns produkta er heilt greie. Har ei venninne som svergar til lavendel-fotkremen deiras!

Skrevet
Hei. Å handle hos Yves Rocher er som å handle i hvilken som helst nettbutikk, med unntak at det kommer noen tilbud til deg i postkassen også. (jeg handler kun i nettbutikken)

Jeg bruker div. sminke og dusjsåper fra Yves Rocher, og er fornøyd med dem. Merket tester ikke på dyr i følge egne nettsider og har en "miljøvennlig" holdning. (ikke mine ord, men deres!).

Jeg synes det er kjempegøy å gå på Yves Rocher parfymeri når jeg er ute å reiser, fint å få sett produktene og jeg har fått gode råd hos de ansatte. (tror det også er hudpleiesalonger tilknyttet endel Yves Rocher butikker - kanskje alle?).

Jeg liker ikke alt jeg har prøvd derifra - men mascara er et produktet jeg kjøper igjen og igjen.

Hvilken mascara kjøper du derfra?

Gjest Gjest_nilla_*
Skrevet

jeg kjøpte en maske med sitron i, en ansiktskrem som het Rosehip og en maske med marokkansk leire. kremen og den masken med leire var bra synes jeg, den med sitron fungerte ikke for min hud. De har så stort sortiment at jeg tror det er varierende i kvalitet, det er nå min erfaring ihverftall:)

Skrevet

Dusjsåpene lukter fantatisk! Akkurat nå har jeg en med "appelsin/sitrus"lukt :)

Ingen pliktkjøp nei, har vært "medlem" i åresvis. Kjøper sjelden. Ofte tilbyr de gratis frakt, hender jeg kjøper noe da ;)

Skrevet (endret)
Hvilken mascara kjøper du derfra?

Denne: Volummascara Luminelle

Ikke drysser den, ikke blir jeg svart rundt øynene av den og ikke klør jeg av den! -kjempefornøyd med andre ord.

-og den er lett å fjerne!

Endret av Solstorm
Skrevet
Denne: Volummascara Luminelle

Ikke drysser den, ikke blir jeg svart rundt øynene av den og ikke klør jeg av den! -kjempefornøyd med andre ord.

-og den er lett å fjerne!

Men den er ikke vannfast :( Bruker bare vannfast mascara jeg.

Skrevet

Takker for mange gode svar!

Tror jeg gjør et forsøk og bestiller gjennom nettbutikken, dette må prøves :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...