Gjest Hilde K S Skrevet 2. juli 2003 #1 Skrevet 2. juli 2003 Vi skal til nordre landsdeler i barnedåp og så skal vi kjøre sørover igjennom Sverige. Ta turen innom noen dyreparker og slikt. Neste år håper jeg vi får til en sydentur eller en tur til Frankrike og Eurodisney. Hva skal dere gjøre ?
Chiquita Skrevet 2. juli 2003 #2 Skrevet 2. juli 2003 Mine planer er som følger: -slappe av hjemme (med "litt" KG) - revyfestival (en helg) - ferietur: 14 dager i Brasil - besøke Bananmannens slekt som bor litt lengre nord - fortsette med hjemmekos og KG (og "litt" forefallende hus-arbeid)
Fru Fomle Skrevet 2. juli 2003 #3 Skrevet 2. juli 2003 Vi var på Mallorca i mai, så noen langtur blir det ikke nå. Har planlagt en liten bilferie (4-5 dager). Vi reiser "hjem hjem" (der vi kommer fra) i ferien, så vi blir borte det meste av de 3 ukene vi skal ha fri. Noe som irriterer meg like mye hver sommer, skulle gjerne slappet av bare med oss selv endel også.. Men så flyr bare dagene avsted, og vips er ferien over før vi visste ordet av det.
Gjest vampie Skrevet 2. juli 2003 #5 Skrevet 2. juli 2003 har besøk av mamma, min søster og typen hennes så ferien min blir å vise dem nederland
*Lillian* Skrevet 2. juli 2003 #6 Skrevet 2. juli 2003 En uke hos min familie og sambos familie tilsammen Har ikke funnet ut om jeg gleder meg eller gruer meg mest enda.. En uke uke hjemme sammen med sambo, bare slappe av og kose oss og gjøre akkurat det vi vil En halv uke hjemme uten sambo, men med min bestevenninne, gleder meg sinnsykt!! :D Noen dager hjemme med sambo og med min eldste søster og hennes familie. Gleder meg til å se nevøen min igjen, men gleder meg ikke til å ha søstera mi her så lenge... Slappe av mest mulig, kanskje et par turer til Sverige. Har prata om å ta inn på hotell i nærheten bare for èn natt for å bli vartet opp Så blir det nok noen fester med venner og bekjente, treffe venner og kose meg mest mulig, legge jobben bak meg. Er jeg heldig så kanskje det blir et par jobbintervjuer også! Lillian
Arwen Skrevet 2. juli 2003 #7 Skrevet 2. juli 2003 Skal jobbe hele juli, men kan se frem til en uke i Spania i august.
Klips Skrevet 2. juli 2003 #8 Skrevet 2. juli 2003 Øyhopping i Hellas, håper jeg, hvis smurfen vår virker hoppeklar. Lettvintferie når man har baby. Ellers mange småturer håper vi, venners hytter, Gøteborg/Stockholm/København/Bornholm... mange muligheter, vi bestemmer oss alltid i siste liten
Gjest Candyfloss Skrevet 2. juli 2003 #9 Skrevet 2. juli 2003 Har ikke råd til ferie denne ferien, dessverre. Men nyter den like fullt for det :D
Kalas Skrevet 2. juli 2003 #10 Skrevet 2. juli 2003 skal være mest i Oslo, men var på utenlandstur i mai, så jeg holder ut. Dessuten skal jeg fire dager på spa, det skal bli digg. Også på Øya-festivalen, da.
Julie Skrevet 2. juli 2003 #11 Skrevet 2. juli 2003 Vel. Først drar jeg på ukestur (ca +/-) i Rondane med ei god venninne. Deretter drar jeg og kjæresten på enten sykkel- eller fottur med telt og fiskestang i Femundsmarka (evt. Trollheimen..ikke heeelt avgjort ennå). Så har jeg en uke som ennå ikke er fylt, men det ser ut til at jeg drar på setra til venninna mi, i Østerdalen. Dessverre er det lenge til jeg har ferie ennå...
Suzy Skrevet 3. juli 2003 #13 Skrevet 3. juli 2003 Telt/biltur til Nord-Norge, male huset, bygge terasse, anlegge plen, reparere bilen, rydde i flytte-etterlatenskaper (pappesker fulle av dilldall og ting som vi antagelig ikke trenger ettersom de ikke har blitt pakka ut ennå...) og sole meg bittelitt... Synd jeg bare har tre uker... Suz
Padmee Skrevet 3. juli 2003 #14 Skrevet 3. juli 2003 Jeg skal 5 uker hjem til mamma. Det blir digg. Få litt avlastning med jenta og få sove litt lengre enkelte dager. Ellers skal jeg kanskje på dagsturer til nærmeste tettsted når jeg er hjemme. Kanskje en helg til Bergen også midt oppi alt dette. Men stort sett skal jeg bare slappe av hjemme hos mamma.
Sofia Skrevet 3. juli 2003 #15 Skrevet 3. juli 2003 Jeg skal først en uke til Danmark, med ungene og eksen!!!...Legoland-ferie for ungenes del. Så skal vi være hjemme en uke, og så overtar eksen ungene og jeg drar til Stocholm på Robbie-konsert, og dagen etterpå skal jeg møte kjæresten min i Oslo og vi skal en uke til Malaga i sør-Spania. Planlegging på høyt nivå...
Gjest Zalomine Skrevet 3. juli 2003 #17 Skrevet 3. juli 2003 Jobbe, jobbe, jobbe, ikke en eneste fridag utenom helger. Rydde, ja, rydde hele leiligheta (som ikke ser ut) til sambos familie kommer om ei uke, og min 3-4 uker etter det. Med andre ord.... dersom vi kunne hoppet en måned frem i tid, så ville jeg vært glad. Besøk er kjekt da, så de dagene kunne jeg fått med meg. Men det er litt kjedelig når alle andre tar ferie, og jeg ikke har en eneste fridag (jeg fikk 700 kroner i feriepenger, all ferie jeg tar, utover den enen dagen feriepengene dekker, sånn ca, gir følgelig trekk i lønnen den måneden. Vi har ikke råd til å miste en eneste krone, her må det jobbes, jobbes og jobbes. Men NESTE sommer, da skal vi ha ferie!
Gunilla Skrevet 3. juli 2003 #18 Skrevet 3. juli 2003 I denne ferien skal jeg - lese bøker (holder på - leser så det freser og storkoser meg!) - ha besøk av venner (sommerfest hos oss på lørdag) - besøke venner, kafébesøk få besøk av flere venner - male lister... :-? . reise til Bardufoss og besøke svigerinna mi - to bryllup
Gjest Milah Skrevet 3. juli 2003 #19 Skrevet 3. juli 2003 Aner faktisk ikke enda.. Mulig det blir en "hopp-på-tur".. Vil i hvertfall ikke være hjemme hele ferien.. Har ikke lyst til det i år igjen..
Gjest Starya Skrevet 3. juli 2003 #20 Skrevet 3. juli 2003 Det kan se ut for at jeg svømmer hjem til ho mamma og parkerer der en stund. Hvis pappa ikke stikker på ferie akkurat da tar jeg en tur dit også. Typisk pengelens-ferie med andre ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå