Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er et rart problem. Traff for noen uker siden en kjekk fyr og er stormende forelsket :hjerter_rundt: Det meste går bare strålende.

Men vi har et hverdagsproblem, og det er noe så simpelt som at vi har problemer med å sove sammen... Vi har begge to vært single noen år, og er vant med å sove alene. Det er rett og slett uvant å sove i samme seng to sammen. Det er nok verst for han som skal opp på jobb tidlig om morgenen. Jeg er ufør og kan ta igjen søvn i løpet av dagen. Vi møtes dessuten kun i perioder pga avstand.

Jeg tenker at kanskje det er mye spenning nå i begynnelsen enda, at dette går over når vi gir det noe tid. Men er redd for at dette skal slite han ut, og blir selvfølgelig usikker på om han vil gi oss opp for tidlig pga av dette.

Jeg vet, jeg er utålmodig og usikker. Men har ikke verdens beste erfaring på området menn. Dessuten er jeg nå VELDIG forelsket :rødme: , noe som ikke har skjedd på en haug av år. Så jeg vil veldig at dette skal gå bra.

Finnes det noen der ute som har gode tips til meg/oss???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig at du har det så fint om dagen Helene. :)

Det med soveproblemene vil gå seg til etter hvert som der blir vant til hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...