Gå til innhold

Veldig smart tips

Gjest Gjest_jeanette_*

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vi var 4 stk som skulle pakke opp gavene til brudeparet og holdt på hele kvelden, i hver eneste pause gjennom hele middagen(i tillegg til tiden de bruke på å ta bilder).

Utrolig kjedelig å måtte være usosial og stakkars sambo som ikke kjente noen andre enn bruden der, ble med på åpning av gaver han også.

Og skal du ikke ha med forloverne på bryllupsbildene?

Vil hvertfall anbefale deg noen fler enn 1-2 mennesker som får denne jobben. Selvfølgelig avhengig av str på bryllupet da, men..

Hvor mange gjester var det i det bryllupet? Vi har invitert ca. 80 stk og jeg har to forlovere som skal pakke opp gavene. Og det er alltids noen andre gjester som hjelper til hvis det skulle bli for mye for forloverne mine.

Vi skal ikke ha forloverne våre med til fotografen. Det blir helt sikkert tatt masse bilder av oss sammen i bryllupet. Mange flinke hobbyfotografer i bryllupet.

Skrevet
Jeg for min del ønsker ikke at noen andre skal åpne gavene. Jeg gleder meg virkelig til å åpne eventuelle gaver dagen etterpå med min kjære. En måte å få det hele til å vare litt lenger:) Skjønner heller ikke helt greia med å sette frem gavene til "utstilling" for de andre gjestene. Bør ikke hva folk velger å gi i gave være en privatsak mellom brudeparet og de som gir gavene...? Ikke for å vise alle andre hvor fantastiske gaver en får?

Må si meg enig her, kommer ikke til å be noen være gaveansvarlig og pakke opp alle gavene for oss. Da tar vi heller alt med oss hjem dagen etter og har det gøy alene. Da slipper jeg noen som syter og klager over arbeidet, og kan selv holde kontroll på hvem som har gitt hva. Dessuten er det ikke sikkert alle gjestene er like fornøyd med å få gaven sin utstilt foran alle andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...